Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

tøj produktion

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 28. Jul 10
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 03:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej  

jeg vil importer tøj fra Tyrkeit  , må jeg få dit numer

Tilmeldt 30. Sep 14
Indlæg ialt: 51
Fra  MyNumberOne Skrevet kl. 11:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Hairexdk!

Vi har lige startet vores egen webshop og mangler nogle forbindelser til at fremstille/tilbyde os nyt tøj løbende. Enten i form af et allerede eksisterende varesortiment hvor vi kan plukke det vi synes om eller at få det produceret helt fra bunden. Det vi går efter er smart modetøj til kvinder i alderen 15-31 år. Vi kører party stilen med en hård kant. Vi har interesse inden for kjoler, trøjer, bukser, jakker og andet textil som vil passe godt til vores kollektion. Vi vil så vidt muligt holde os fra mærkevarerne indtil videre. Tag et kig på vores webshop: www.mynumberone.dk for at få et indblik i hvilken stil vi prøver at føre.

Da vi er nystartede så er vores kapital ikke ret stor så volumen vil være forholdsvis lav til at begynde med. Kom meget gerne med alle jeres forslag og tilbud! Kontakt mig meget gerne over mynumberone@info.dk

Glæder mig til at høre fra dig!

Fra København
Tilmeldt 28. Sep 15
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 01:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej 

Jeg ved det er 4 år siden oplægget er kommet op men kan du stadigvæk hjælpe ..

Mvh 

Tilmeldt 4. Jan 12
Indlæg ialt: 90
Skrevet kl. 18:51
Hvor mange stjerner giver du? :

har skrevet en pb:-O

Fra Gistrup
Tilmeldt 13. May 09
Indlæg ialt: 2186
Fra  Tex-tryk Broderi og tryk på tøj i Aalborg Skrevet kl. 11:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvorfor skal det laves i udlandet ? Det er dyrt og besværligt med mindre du bestiller 1000+ af gangen. 

Vi laver masser af tøj til tøj designerer og vil sikkert også kunne hjælpe dig :) 

Jeg kan kontaktes på tr@tex-tryk.dk 

Mine hjemmesider: Tryk på tøj -  Tryk på t-shirts

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)