Kære Amino’er. Jeg er en nyuddannet M.Ssc. in Economics and Business administration fra Roskilde Universitet. I forbindelse med min uddannelse, har jeg fået en ide til en ny innovativ virksomhed. Har dertil skrevet projekt om ideen, hvor jeg fik topkarakter og min vejleder, som var været Nordic Leader hos Ernst and Young, kaldte det fremtidens virksomhed. Derfor søger jeg to kompetente samarbejdspartnere, som kan hjælpe mig med at realisere ideen da jeg er akademisk orienteret, samt mangler den professionelle erfaring i at starte en virksomhed op. Inden jeg bevæger mig ud i de faglige og professionelle præferencer, som jeg søger hos mine kommende samarbejdspartnere/anpartshavere, er det på sin plads først at fortælle lidt om ideen. Min idé beror hovedsageligt på en virksomhed, som kan varetage Små og Mellemstore Virksomheders (SMV) eksterne miljømæssige ansvar. Ideen beror på et internetbaseret samarbejde imellem NGOer, forbrugere og SMV’er, hvor hver part bidrager med deres ekspertise. Vores virksomhed skaber strukturerne for samarbejdet igennem en hjemmeside, hvis formål er trefoldigt. Hovedsageligt bliver vores virksomhed en internet - og medlemsbaseret hjemmeside, der kan give SMV’erne de økonomiske fordele forbundet ved et miljømæssigt ansvar, give NGO’erne mulighed for økonomisk støtte og give forbrugerne muligheden for en form for identitetsskabelse ved at kunne forbruge miljømæssigt ansvarligt. Jeg er helt med på at det er sparsomme oplysninger, men har udarbejdet en forretningsplan for opstartsfasen, en modificeret SWOT analyse og udarbejdet/udtænkte hele virksomhedens koncept og ide grundlag. Men jeg ville ikke løfte sløret for det hele her. Men det bliver gjort under et uforpligtigende personligt møde, når de rette og eventuelle kandidater er fundet. Nu til din/jeres kompetencer. Jeg søger to partnere, som kan hjælpe mig med, at starte virksomheden op og derved realisere ideen. En klassisk forstand søger jeg en CFO og CMO, men grundlæggende to personer so