Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Raket design søger lidt feedback på hjemmeside

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 3. Oct 14
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 21:11
Hvor mange stjerner giver du? :

God aften,

Vi har her i dag bikset lidt med hjemmesiden http://raketdesign.dk/ og søger derfor nu lidt feedback. Selve virksomheden har endnu ikke nogen referencer, men vi laver selvfølgelig nogen gode priser mod at få en reference.

Konceptet med siden er at hjælpe lokale virksomheder til at få flere kunder ved hjælp af internettet.

De bedste hilsner

Mads Larsen

Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2490
Skrevet kl. 21:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

......da vi selv er fra Odense og dermed er det webbureau med den største erfaring på det Odenseanske marked....

Vel lige lovlig store ord fra nogen som endnu ikke har referencer af betydning.

Optimiserer? Øhhh nej, man optimerer.

Pakker..... der står en masse sludder

Men pøj pøj med projektet

Tilmeldt 3. Oct 14
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 21:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Jamen god dag til dig også Fru Hartmann, gad vide hvorfor man aldrig for lyst til at skrive indlægamino? Der kommer ellers altid sådan positive konstruktive svar tilbage Smile

At vi har den største erfaring, menes ikke at raketdesign har, men holdet bag..

Fru Hartmann:
Pakker..... der står en masse sludder
 Forstår jeg ikke??

Men pøj pøj mit din dejlige negative livsstil :-)

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jul 11
Indlæg ialt: 473
Skrevet kl. 21:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Mads L Larsen:

Jamen god dag til dig også Fru Hartmann, gad vide hvorfor man aldrig for lyst til at skrive indlæg på amino? Der kommer ellers altid sådan positive konstruktive svar tilbage Smile

At vi har den største erfaring, menes ikke at raketdesign har, men holdet bag..

Fru Hartmann:
Pakker..... der står en masse sludder
 Forstår jeg ikke??

Men pøj pøj mit din dejlige negative livsstil :-)

Selvom at Fru Hartmann måske er lidt hård i tonen, så har hun altså nogle brugbare pointer. 

Meget pænt design, men jeg synes, at i skal komme lidt hurtigere frem med hvad i sælger. Jeg skal jo scrolle?

Tilmeldt 3. Oct 14
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 21:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Enlig en ret god pointe Jacob! Det skal vi lige finde ud af, hvad vi kan gøre anderledes! Tak Smile

Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2490
Skrevet kl. 22:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

"Stumptown fanny pack ullamco Neutra, Banksy keytar deep v four loko cray proident chillwave. Tote bag Brooklyn Bushwick pour-over. Helvetica shabby chic vegan stumptown. Occaecat yr seitan forage. Typewriter lo-fi sartorial, church-key hella est pickled sustainable master cleanse."

Er for mig noget volapyk.

Og bestilknap virker ikke.

Beklageligt at du kun ser det negative i mit svar, men du bad selv om feedback.

Tilmeldt 3. Oct 14
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 22:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Det tekst har vi fået overset efter vi har designet, og så derefter skrevet tekster, tak for at du gjorde os opmærksom på dette Yes

Fra Aalborg
Tilmeldt 6. Jan 13
Indlæg ialt: 471
Skrevet kl. 22:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Ville droppe alle de effekter, for mig er det bare frusterende og spild af tid at vente på at jeres fancy pakker skal komme flyvende ind på skærmen én af gangen :) Ellers ser det fint ud.

CDKeypriser.dk - Find de bedste priser på dit næste computerspil. 

Tilmeldt 5. Nov 14
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 22:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Syntes at siden er rigtig fed og den virker super på mig - jeg aner intet om seo og hjemmesider og lign. Så at siden virker så godt på mig , må indikere at lignende folk vil komme til samme konklusion :)

thumbs up

Fra Hillerød
Tilmeldt 19. Apr 10
Indlæg ialt: 392
Fra  NiceMedia I/S Skrevet kl. 03:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mads

Jeg undrer mig over at i har 6 pakker. Det gør det ekstremt uoverskueligt at vælge. Jeg beskæftiger mig selv med online marketing og har udmærket styr på opsætning af website m.m. - men jeg har svært ved at gennemskue om der sker en reel værditilførsel på 5.000 kr. fra pakke 2 til pakke 6. Sådan som jeg ser det, så er det eneste "ekstra" jeg får i pakke 6 noget "on-page SEO", "markedsføring" og "produktbilleder, portrætter eller andet". Det forvirrer i øvrigt også ekstremt meget at pristabellen ikke er sat op som en sammenligningstabel, hvor det kan ses præcist hvad man får mere i pakke 6 i forhold til de andre. Hvorfor ikke gøre det mere enkelt?

Nu læste jeg også lige jeres "Om os" side. Og skal man tro det i skriver, så er i førende eksperter i alt hvad i beskæftiger jer med. I nærmest skamroser jer selv. Jeg siger ikke at det er decideret forkert, men som potentiel kunde ville jeg være mere interesseret i noget dokumenterbar erfaring i form af reelle resultater, ligesom jeg gerne vil vide hvilke personer der står bag. Jeg vil gerne have indtryk af at vi er på bølgelængde INDEN jeg bliver kunde. I skriver at i har masser af erfaring med det i laver, så jeg går ud fra at i sagtens kan dokumentere resultater, enten fra egne projekter eller kunders projekter. F.eks. noget i stil med "Mads har hjulpet x.dk med at ramme top 3 på 4 primære søgeord", "Raket Design har øget væksten hos xx.dk med 54%" osv. 

Mit råd til jer er at skære ned på mængden af pakker fra 6 til 3, og så få lavet pakke-indholdet mere forståeligt. 

Jeres webdesign er i øvrigt rigtig fint, dog kunne jeg godt undvære slide-ins og fade-ins på forsiden :)

Thomas ╳ MitBredbånd.dk

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)