Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skal jeg oprette mig hos nets for at bruge en gateway?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. Nov 14
Indlæg ialt: 5
Fra  CoverYouUp Skrevet kl. 17:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino
Jeg har for nyligt startet en mindre forretning op, med en af mine gode kammerater. Vi har lavet en midlertidig hjemmeside for at få salget i gang. Vi er lige pt. i gang med at oprette en ny og mere professionel hjemmeside. Men jeg har dog ét spørgsmål, som jeg ikke sytnes at har kunnet få svar på, når man bruger iverse gateways som f.eks 2checkout skal man så stadig oprette sig som "bruger" ved Nets?

På forhånd tak,
Mathias  

Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 2544
Fra  Miraca Skrevet kl. 18:12

Kun hvis du vil gate dankort.

Der er to begreber. Gateway og Indløser. Indløseren er den der sørge for at pengene går fra den ene konto til den anden, når et kort bruges. - Her er selv sagt en FOR...... masse sikkerhedskrav til kommunikation med indløser. Her kommer en gateway ind, de er bindeledet mellem indløseren og din shop.

Du kan derfor undvære gatewayen, hvis du selv vil bruge tusinder af kroner på at få lavet software der kan godkendes af indløseren, men en aftale med en eller anden form for indløser slipper du aldrig for.

Og her kan det være nets. Og vil du have dankort SKAL det være Nets.

Tilmeldt 5. Nov 14
Fra  CoverYouUp Skrevet kl. 18:52

Mange tak for dit svar, så det vil sige jeg skal både have en gateway og en indløser? :-) 

Tilmeldt 5. Nov 14
Fra  CoverYouUp Skrevet kl. 18:55

Forresten, mangler jeg vidst en væsentlig pointe... det er en webshop og ikke en forretning 

Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 2544
Fra  Miraca Skrevet kl. 19:07

Ja, det skal du.

Tilmeldt 5. Nov 14
Fra  CoverYouUp Skrevet kl. 19:13

Tak for hjælpen! :-) 

Fra Næstved
Tilmeldt 4. Nov 14
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 22:11

Du skal kun oprette dig som bruger hos Nets hvis du skal tage Dankort.

Hvis du kan nøjes med VISA, Visa electron, Mastercard etc - så kan du godt bruge 2checkout uden nets.

Dog er 2checkout forfærdeligt dyre :) Prøv evt og kig på https://stripe.com/dk der kan du oprette dig i deres beta - bruger det selv. Eller evt paymill. Fælles nævneren her er så dog at du skal selv sørge for SSL certifikat og leve op til de ting der nu er med dette. Stripe kan udbetale dig i DKK og ikke euro eller USD som mange af de udenlandske selskaber gør. Det burde spare dig for lidt gebyrer i banken når du modtager dine penge.

Held og lykke med webshoppen

Fra Østlylland
Tilmeldt 27. Mar 10
Indlæg ialt: 536
Fra  FaceAbility ApS Skrevet kl. 22:30

Start webbutik med PrestaShop

Besøg JOJOBA.DK og find unikke gaveideer og flotte ting til hjemmet

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 1987
Fra  MagentoXperten.dk Winkwink.dk Skrevet kl. 23:23

Hvis i vil starte helt lowbudget kan i jo bruge Paypal men som de andre nævner bør i få et ordenligt setup med indløser og gateway

Ejer af Winkwink & Magentoxperten. 

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)