Hej Aminoer, Jeg har for 2 mdr siden " droppet min revisor " og kør hele mit regnskab ind i Dinero ( naturligvis har jeg købt Pro ) Men der nogle ting jeg ikke føler jeg kan få besvaret ordenlig - så håber at der er nogen der kan hjælpe mig. 1. Jeg laver en faktura og godkender den, når indbetalingen sker skal jeg så gå ind og " registrere den som betalt " eller kan jeg bogfører den først og så bliver den automatisk fjernet?. ( Nogle gange forsvinder de nemlig ikke efter jeg har bogført dem ) Og er i tvivl om jeg skal registrere den selv før jeg bogfører den. 2. Når jeg bogfører er det med mappe ved siden af, sætter alt i nummer orden i mappen samt det stemmer overens i Dinero med bogførings nummer. Er det forkert eller rigtig, eller kan jeg nøjes med at gøre det i Dinero og ikke i en mappe ved siden af?. 3. Jeg har som sagt købt pro - men føler ikke jeg har fået mere ud af det, altså jeg udnytter ikke Dinero fuldt ud. Hvis jeg laver en købt kontakt til en kunde fx. og tager et billede med mobil via Dinero app'en - bliver det bilag så bogfør med det samme med nummer og det hele eller hvordan - hvis ja så går der jo kuk i bogførings nummerne. Jeg håber at det gav mening og der sidder nogle der kan besvarer mine mangler så jeg kan bliver trykkere ved Dinero :) DBH. Asger K. |
Hej Asger K.
Dinero support har været lidt i knæ på det sidste, men jeg har erfaret, at det er blevet bedre. Bl.a. har de også ansat 4 nye personer i supporten. Jeg synes, du skulle spørge dem.
Herudover synes jeg, du skulle få en bogholder til at hjælpe dig i gang og måske lige se tingene igennem her i starten. Måske kan hun/han endda hjælpe dig med nogle gode råd her og der og hjælpe med årsregnskabet. Husk, at hvad der er sparet, er ikke altid tjent :-)
Såfremt din butik er relativ simpel, er det bestemt en god idé at bogføre selv.
God vind!