Som overskriften siger så leder jeg efter en investor der har lyst til at smide lidt penge i produkt udvikling. Efter lidt research er min umiddelabre vudering at der skal ca 100.000 til for at få lavet det første leveringsklare parti af produktet. der er der så tale om et start parti på ca 3000 styk total produktionspris ca 6-9 kroner stykket resten af pengene er til udvikling og produktion af det første beta produkt. Selve produktet er en lille hjælpe ting til folk der har panisk angst for edderkopper, lyder måske sådan lidt, men har det selv og ved der er virkelig mange som mig. Lavede det første produkt af ting i mit hjem, og efter et stykke tid ville alle jeg kendte med samme frygt også have en, så mener der er et marked. Har som sagt ikke fået udviklet et produkt der er klar til butikken, men har min storm p version af det, og det virker, paetnt papirene er på plads så mangler bare en partner med penge Mvh Christian |
Hejsa...
Det ville være smart hvis du rettede henvendelse dirkete til en producent, som kunne hjælpe dig. Hvis det feks er noget der skal sprøjtestøbes, så find et plast støberi. Man kunne jo evt lave en aftale på at den 1mio vare blev producerede hos ham. Og derefter sende produktionen til østen for at holde prisen nede.
Jeg har fået et par henvendelser fra en Ole-opfinder og vi har indgået et sammenarbejde om produkt & produktionsmodning på den ene opfindelse.
Men han bad heller ikke om penge, men om knowhow og produktionstid. Der på har vi så indgået en aftale om produktion af de første 1000 komponenter til markedspris.
Mvh
Leon