Hej
Jeg er i gang med min uddannelse som multimediedesigner og i forbindelse med min uddannelse skal jeg være i praktik i 10 uger på 4 semester.
Praktikken starter fra den 19/1-2015 og 10 uger frem. Praktikken vil være ulønnet og arbejdsopgaverne laver vi sammen.
Jeg søger en praktikplads som kunne have brug for en frisk kreativ fyr som finder løsninger og design utroligt spændende. Jeg har tidligere haft job hvor det kræver en hvis service overfor kunder eller at arbejde i teams, som jeg vil kunne gøre brug af i fremtiden. I mit nuværende studiejob får jeg opgaver som løbende udvikler mine kompetencer i opdatering af hjemmeside HTML, CSS jQuery, Drupal mm.
Jeg har under studiet fået kendskab til programmer som:
Photoshop
Illustrator
InDesign
Webdesign
Konceptudvikling
Idé generering
Visuel identitet
Grafisk design
Diverse kommunikations strategier, sociale medier, branding, virksomheds analyser mm.
Photo og film.
Med mig som praktikant ville i få en struktureret og god teamplayer til at samarbejde med kollegaer og kunder.
Jeg sørger ofte for at der generelt er en sjov omgangstone de steder jeg befinder mig.
Skriv endelig hvis i vil have uddybet noget, eller ønsker at jeg skal sende mit CV eller lignende.
Jeg ser frem til at høre fra jer!
Kenneth Green
www.kennethgreen.dk