|
Mit navn er Bogdan Marsenic, jeg er 21 år gammel og studerer til markedsføringsøkonom på Roskilde ErhvervsAkademi. På nuværende tidspunkt er jeg i gang og snart færdig med 3. semester. I forbindelse med min uddannelse skal 4. semester bruges i praksis, derfor søger jeg et 3 måneders ulønnet praktikophold. Praktikopholdet ønskes startet d. 12. januar 2015. Som virksomhed får I, en engageret, kreativ og selvstændig medarbejder. Jeg er positiv og udadvendt og går effektivt til mine opgaver, dette er både individuelt og i teams. Min erhvervsuddannelse har gjort mig omstillingsparat og fleksibel og jeg er ikke bange for at kaste mig ud i nye udfordringer. Jeg leverer et arbejde af høj kvalitet og i henhold til de deadlines der er sat. Derudover ser jeg mig selv som en respekteret og pålidelig kollega. Nedestående er eksempler på arbejdsopgaver man fra markedsføringsøkonom uddannelsen, kan tage med sig i praksis: • Gennemføre forbruger- og kundeanalyser, segmentering og målgruppevalg. • Gennemføre markedsundersøgelser i forbindelse med produktudvikling eller i for-bindelse med nye produkter og serviceydelser. • Analysere nye markeds- og forretningsmuligheder. • Løse opgaver inden for kommunikation og reklame. • Udarbejde forslag til promotion aktiviteter og kampagner. • Udarbejde marketingplaner og planer for kampagner og aktiviteter. • Analysere muligheder på eksportmarkeder og komme med forslag og planer til lance-ring og introduktion på nye markeder. • Og meget, meget mere… Hvis dette lyder interessant, er i mere end velkommende til at kontakte mig. Bogdan Marsenic Baltorpvej 29, Ballerup Tel: 40 89 44 94 E-mail: Bogdan-berane@live.dk |
Markedføringsøkonom søger 3 måneders ulønnet praktikplads fra d. 12 januar 2015.
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
Bliv gratis medlem