Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger co-founder

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 1. Sep 13
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 09:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej allesammen,

Efter folkeskole reformen er kommet på banen er der opstået flere muligheder som iværksætter og jeg har forsøgt at gribe en af disse muligheder.

Projektet går ud på at gøre udviklingsprojekter tilgængelige for folkeskoler, gymnasier osv. via en platform. Denne platform skal til at starte med fungere som en slags listing site hvor skole læren kan gå ind og finde projekter til sin undervisning. Vi har selv udarbejdet en wordpress side, (Se denåbneskole.dk) men føler at det er på tide at komme videre, da vi har fået proof of concept og føler derfor at det er på tide at vide et lidt mere udvidet prototype frem.

P.t. er vi to på projektet, men har lidt udfordringer med udarbejdelsen af platformen og søger derfor en eventuel co-founder til at løse dette problem.

Jeg selv læser en kandidat i innovation og entrepreneurship på CBS og min partner har arbejdet med uddannelse af elever og lærer i innovation i de seneste par år, så selve udarbejdelsen af projekterne er ikke vores problem.  

Hvis du er interesseret eller kender nogen der er eller bare vil høre mere om projektet så skriv endelig en mail til mig på claushelgense@live.dk eller kontakt mig på 22 58 61 52

Venlig hilsen Claus Helgesen

Fra Hvidovre
Tilmeldt 13. Aug 14
Indlæg ialt: 2309
Fra  Financial Data Solutions ApS Skrevet kl. 08:17
Hej Claus. Det lyder spændende. Men jeg vil bare gøre opmærksom på, at din mailadresse ser forkert ud.
Fra København
Tilmeldt 1. Sep 13
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 09:37

Tak. 

Min mail er 

Claushelgesen@live.dk

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)