Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på Webshop (med Stripe)

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Allerød
Tilmeldt 27. Dec 11
Indlæg ialt: 794
Fra  Ordklar.dk Skrevet kl. 08:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 9. Oct 14
Indlæg ialt: 135
Skrevet kl. 08:36

Syntes det er en virkelig flot og lækker shop, men jeg er godt nok ikke vild med domæne navnet. Syntes virkelig du skal overveje at skifte.

Fra København K
Tilmeldt 28. Jan 13
Indlæg ialt: 155
Fra  Clovermetrics Skrevet kl. 11:59

Jesper Petersen:

Hej, jeg tænke lidt at du kunne bruge noget af det her,

http://contentverve.com/

så kan du måske omsætte i din virksomhed lidt mere, der kan du for ret om på nogle ting mv. :)

Du kan find Michael Aagaard her

Hej Jesper,

Tak for svaret, jeg har kigget på siden, og der er rigtig meget omkring optimering i forhold til salgskonvertering. Der er programmeret en del ind i siden så der kan linkes til siderne selv om den er flad i designet, men har ikke taget så meget hensyn til hvor knapper er og udseende på dem. Der er heller ikke specielt mange gode og unikke tekster, men syntes det er svært med unikke tekster når der kun er en enkelt type produkt.

tak for links, de er kommet på læselisten :)

venligst,

Bjarke Mønsted

Fra København K
Tilmeldt 28. Jan 13
Indlæg ialt: 155
Fra  Clovermetrics Skrevet kl. 14:34

Hej Byggemanden!

Mange tak, vi er glade for at du kan lide shoppen :)

Du har ret i det med domænet. Det har været lidt svært at finde et der passede, og som samtidig skilte sig ud ved at markere at jeg dækker Europa. Derfor blev det www.lyfsockseurope.com. Den amerikanske side hedder www.lyfsocks.com og derfor det lidt kryptiske navn. Jeg overvejer selvfølgelig muligheden for andre navne som så kan pege ind, med de skulle alle gerne have noget at gøre med kærlighed til fødderne, eller Love Your Feet Socks.

Gode forslag modtages gerne :)

Venligst,
Bjarke Mønsted 

Tilmeldt 9. Oct 14
Indlæg ialt: 135
Skrevet kl. 20:15

Bjarke Mønsted:

Hej Byggemanden!

Mange tak, vi er glade for at du kan lide shoppen :)

Du har ret i det med domænet. Det har været lidt svært at finde et der passede, og som samtidig skilte sig ud ved at markere at jeg dækker Europa. Derfor blev det www.lyfsockseurope.com. Den amerikanske side hedder www.lyfsocks.com og derfor det lidt kryptiske navn. Jeg overvejer selvfølgelig muligheden for andre navne som så kan pege ind, med de skulle alle gerne have noget at gøre med kærlighed til fødderne, eller Love Your Feet Socks.

Gode forslag modtages gerne :)

Venligst,
Bjarke Mønsted 

Få en god seo mand på og brug lyfsocks.com i europa. Der kan sagens lave undermapper eller subdomæner og det vil se meget bedre ud.

Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 11:29

Hej,

Rigtig fin hjemmeside,

uiddelbart kan jeg ikke finde noget 

at sætte finger på, så super fint.

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)