Tak for svaret, jeg har kigget på siden, og der er rigtig meget omkring optimering i forhold til salgskonvertering. Der er programmeret en del ind i siden så der kan linkes til siderne selv om den er flad i designet, men har ikke taget så meget hensyn til hvor knapper er og udseende på dem. Der er heller ikke specielt mange gode og unikke tekster, men syntes det er svært med unikke tekster når der kun er en enkelt type produkt.
Mange tak, vi er glade for at du kan lide shoppen :)
Du har ret i det med domænet. Det har været lidt svært at finde et der passede, og som samtidig skilte sig ud ved at markere at jeg dækker Europa. Derfor blev det www.lyfsockseurope.com. Den amerikanske side hedder www.lyfsocks.com og derfor det lidt kryptiske navn. Jeg overvejer selvfølgelig muligheden for andre navne som så kan pege ind, med de skulle alle gerne have noget at gøre med kærlighed til fødderne, eller Love Your Feet Socks.
Mange tak, vi er glade for at du kan lide shoppen :)
Du har ret i det med domænet. Det har været lidt svært at finde et der passede, og som samtidig skilte sig ud ved at markere at jeg dækker Europa. Derfor blev det www.lyfsockseurope.com. Den amerikanske side hedder www.lyfsocks.com og derfor det lidt kryptiske navn. Jeg overvejer selvfølgelig muligheden for andre navne som så kan pege ind, med de skulle alle gerne have noget at gøre med kærlighed til fødderne, eller Love Your Feet Socks.
Gode forslag modtages gerne :)
Venligst, Bjarke Mønsted
Få en god seo mand på og brug lyfsocks.com i europa. Der kan sagens lave undermapper eller subdomæner og det vil se meget bedre ud.