Så er det min tur til at lancere en webshop! Siden er opbygget uden shoppingmodul eller lign, og vi benytter Stripe som betalingsmodul.
Det er en one-pager, da jeg bedst kan lide det på den måde. Hvordan syntes i siden virker? Når der ikke skal tænkes SEO og anden optimering ind i billedet?
Hvis du ønsker at teste selve betalingsdelen og mails, kan du benytte kreditkort nummer 4242 4242 4242 4242, vilkårlig dato der er i fremtiden for udløb samt cvc nummer.
Håber på lidt god konstruktiv feedback inden jeg går live.
Den grønne knap i indkøbskurven hvor der står checkout vil jeg ændre til der står Gå til betaling. Nu er jeg selv ved, at opsætte en webshop med Stripe, men når jeg går ind og vil betale (Laver en test), så står det hele på engelsk. Er de muligt, at ændre til dansk, eller kan man først det, når stripe officielt lanceres i Danmark og ikke er i beta?
Alle dine produktbilleder af sokkerne hedder det samme. Det ville jeg ændre til noget individuelt, så kan Google også bedre skelne forskel på dem. Ellers er siden meget hurtigt. Hvor er den hosted henne? Kom også til, at tænke om du har komprimeret størrelsen på billederne, så de ikke fylder så meget? Godt nok er det ikke det store plads man kan spare, men det gør en lille forskel og er relativt nemt, at gøre.
Det giver god mening med knappen, den er nu ændret til "Gå til betaling".
Det er korrekt at man ikke kan ændre teksterne endnu når man benytter Stripe i Beta. Man kan håbe der bliver muligt når det ikke længere er Beta, jeg vil også gerne selv ændre det.
Men kig også på billederne navne så de ikke hedder det samme alle sammen. Tænke om du skulle prøve via https://vwo.com/ at opsætte en spilttest og se hvilken farve knapper der fungere bedst. De fleste webshop virker det bedst med røn, som du også selv bruge, men nogle webshops konvertere bedst med fx orange.
Ved ikke om det gælder så meget billeder, men Google plejer ikke, at være glad for noget der hedder præcist det samme. Tænker du kunne tilføje billedernes navn med hvilke farve det er?