Hej Amino, Jeg har netop startet min egen lille it virksomhed, jeg har dertil lavet et website. Jeg håber at i vil kigge på det og give noget feedback på det. http://www.aarhus-it.dk Håber også at i kan give mig nogle råd til hvordan jeg kan markedsføre og lave salg. Mvh. Victor |
Hej.
Fint initiativ. Du får lige lidt hård, og ikke særlig pædagogisk kritik.
Nu er du desværre ikke ene om buddet, og det er svært at se, hvordan du skiller dig ud fra andre? Det skulle da lige være på prisen.
En tur i en dansk-mølle kunne være en god idé for at tage de værste formuleringsfejl, komma-fejl, manglende nutids-r' er mv. Selvom det ikke er en kvalitet i sig selv, er vi enkelte, som går lidt op i den slags. Det tyder i al fald på, at du ikke har haft nogen til at se den igennem - men det er jo så også dét, du beder om nu :-)
Er du så Des eller dus med dine kunder: "Jeg ser meget frem til at høre fra Dem, og til at løse netop din opgave med et smil!"
Du ser lidt træt ud på billedet.
Første sætning på "Om os": "Jeg er..." og lidt senere "jeg har startet denne enkeltmandsvirksomhed...". Altså, Vi Victor I? Kontakt os.
Jeg synes (dog), det er et RET friskt initiativ, som sandsynligvis vil gøre sig godt blandt nybegyndere, måske især ældre (som f.eks. jeg gør "i fritiden" i Kbh). Prøv at gå dén vej. Annoncér i lokalsprøjten, hvis du har penge til det. Salgsfremstød koster jo penge, og du skriver ikke, om du har mange eller få midler.
I unge sværger jo også meget til FB - jeg ved ikke, om det kunne være en idé at bede de såkaldte venner, du måtte have, om at like en side, du kunne lave, og bede dem om at dele den til deres venner. Måske kunne du så skrive noget genialt hver uge, som gør, at du kunne få flere og flere 'likes'?? Det ved du sikkert bedre end jeg. Lav lidt gratis for dem og håb, de kommer igen. FB er sikkert forældet, inden jeg får trykket på "OK", men så er der måske andet i dén stil?
Under alle omstændigheder: Rigtig god vind! Hold fast, men regn ikke med at skulle køre til julefesten i Ferrari (med mindre du har én i forvejen). Og en onkel-én til sidst: Lad det nu ikke gå ud over dine studier :-)