Virksomhedskatteordning hjælp til investering
Tilmeldt 30. Oct 14
Laurits Engholm
Skrevet
30-10-2014 kl. 19:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Svar
Hej jeg har en virksomhedsskatteordning hvor alle aktiver blev solgt i 2013.
Jeg har nu den udfordring at jeg skal have købt en aktivitet sådan at det opsparede overskud
der er i VSO ikke udløses. Er der nogen som kan bidrage med en billig og let løsning - jeg har kigget på
ejendom og vindmølleanparter men det har ikke være så lige til...
på forhånd tak vh Laurits Engholm
Svar
Tilmeldt 11. Jan 14
Revisoreleven
Skrevet
30-10-2014 kl. 19:22
Svar
Hvad med et solcelleanlæg?
Svar
Tilmeldt 30. Oct 14
Laurits Engholm
Skrevet
30-10-2014 kl. 19:24
Svar
Hej og tak for dit bidrag , mener ikke det er tilladt mere, reglerne blev vist ændret i 2012 ?
Svar
Tilmeldt 11. Jan 14
Revisoreleven
Skrevet
30-10-2014 kl. 19:40
Svar
Jeg kan se du har ret, ærgerligt - det havde ellers været lige til!
Svar
Tilmeldt 29. Oct 10
MikaelS
Skrevet
30-10-2014 kl. 20:43
Svar
Du kan da bare købe nogle investeringsbeviser. Husk blot det skal være en akkumulerende afdeling.. din bank kan vejlede i det og ellers er google din ven:-)
Svar
Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Man kan vel ikke undgå beskatning af overskud i VSO ved at ha investering i investeringsbeviser akk eller andet i sig selv
Jeg vil starte omvendt -. hvorfor vil du undgå personbeskatning. Har du højere skat nu ved at tage det ud nu end du vil ha senere eller hvad er årsagen. Risiko er jo, at du får topskat til sidst ¨så det er jo ikke i sig selv altid godt bare at udskyde skat - Det KAN være det men det er jo ikke altid sagen
Svar
Tilmeldt 31. Jan 09
Investeringsbeviser er desværre ikke nok til at opretholde en virksomhedsordning.
Svar
32 års erfaring indenfor revision, regnskab, skat, IT, rådgivning mv. Partner i www.redmark.dk
Tilmeldt 30. Oct 14
Laurits Engholm
Skrevet
30-10-2014 kl. 20:58
Svar
Tak - men det er vist ikke nok da der skal være fysisk aktivitet for at VSO kan fortsætte - altså køb af ect. ejendom til udlejning ect.
Svar
Tilmeldt 30. Oct 14
Laurits Engholm
Skrevet
02-11-2014 kl. 19:07
Svar
Jeg har nu fundet en garage som er til salg , og den har status som ejerlejlighed
er der nogen som ved om denne evt. vil kunne købes med midler fra en virksomhedsskatteordning ?
Svar
Tilmeldt 11. Jan 14
Revisoreleven
Skrevet
02-11-2014 kl. 23:44
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Svar
Svar