Jeg søger gode linkbuilding til et dansk website i IT-branchen. Der ønskes 3 - 5 leverandøre og budggetet er 5 x 5000, (i alt 25.000) til at starte med. Leveret over et par måneder. Der fokuseres på gode, kvalitets links. I kan smide en PM, så kontakter jeg jer.
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management. Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23 Find mig på LinkedIn
Det kunne godt tyde på det ikke kan lade sig gøre :)
Jeg har testet, og det gik fint. :)
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management. Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23 Find mig på LinkedIn
Men hvis man så er en af de heldige der har en adblocker, virker det jo alligevel ikke. Så mon ikke det er derfor de vælger at skrive direkte på forumet. Sjovt nok er det også det de fleste forumer er lavet til.
Men hvis man så er en af de heldige der har en adblocker, virker det jo alligevel ikke. Så mon ikke det er derfor de vælger at skrive direkte på forumet. Sjovt nok er det også det de fleste forumer er lavet til.
Bruger man adblocker har man selv bedt om ikke at kunne bruge bestemte funktioner på Amino og andre fora.
Nej, når trådstarter beder om at blive kontaktet via personlig besked, er det som potentiel leverandør nok det smarteste at gøre.
Af hensyn til trådstarters ønske om personlige beskeder fra potentielle leverandører, så hold venligst tråden fri for yderligere støj.
På forhånd tak.
Bruger man adblocker har man selv bedt om ikke at kunne bruge bestemte funktioner på Amino og andre fora.
Nej det har man ikke. Man er bare grundig træt af alle de ligegyldige reklamer der er på nettet. Men den har vi jo taget før, så du behøver ikke at svare på den.
Og hvis man ikke kan svare på den ene måde ( sende en pm ) må man jo gøre det på den anden måde. Husk at det er jer der skal leve af kunderne og ikke omvendt.