Hej Nicklas.
Som også skrevet i din tidligere tråd, så er jeres fragtpriser til GLS er på nogle punkter fordelagtige, men i dag havde jeg fx. en pakke, som kun målte 25x10x20 cm, men om veje 12 k. Denne pakke ville gennem jer skulle laves som en 10-15 kg forsendelse, til 69.- + 19.- for omdeling, men ved indlevering i den lokale pakkeshop og udfyldelse af pakkelabel der, kunne den sendes som en small forsendelse til 70.- inkl. omdeling og op til 20 kg.
Jeres løsning ville ved denne forholdsvis lille men tunge pakke, således være 18.- dyre, hvilke ved mange forsendelser jo hurtigt løber op. Er denne type forsendelser noget I blot ikke har taget højde for endnu i jeres løsning, eller er det blot noget man må tage med i jeres løsning, hvor man så spare på de små pakker?
Samtidig er jeg lidt uforstående overfor, hvis jeg har forstået det korrekt, at jeres implementering ikke tilbyder at kunden kan indtaste post nummer og finde nærmeste pakkeshop. Hvordan skal kunden så vælge hvor leveringen ønskes, hvis der ikke ønskes omdeling?
Håber nogen som bruger jeres implementering, vil byde ind med et link til deres shop så man kan se løsningen live.