Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til oprettelse af firma mail via shopify?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Kolding
Tilmeldt 11. Oct 14
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 23:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa Aminoer

er sprit ny herinde og i fuld gang med at starte min egen lille webshop op. i den forbindelse er jeg rendt ind i et lille teknisk problem

som overskriften siger så laver jeg shoppen i shopify pga deres super lette Template løsninger da jeg ikke ligefrem selv er en haj på det område..

nå anyway mit problem er så at jeg gerne vil have en firma mail tilknyttet min shop, men er lidt tabt omkring hvordan jeg lige gør dette bedst. har prøvet at google lidt og har også læst lidt her under diverse opslag, men synes ikke jeg kunne forstå det helt 100%

er der nogen der kan hjælpe mig her ? :)

Mvh David

Fra Kongens Lyngby
Tilmeldt 23. Nov 08
Indlæg ialt: 174
Skrevet kl. 00:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Taler vi om afsender e-mail adressen på de mails der sendes fra din shop - fx ved en ordrebekræftelse - eller er der tale om en e-mailadresse du kan bruge til almindelig to-vejs kommunikation?

Har du registreret et domæne og tilknyttet det til din shop?

Fra Kolding
Tilmeldt 11. Oct 14
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 00:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Daniel

der er tale om en email adresse til to vejs kommunikation ja. sådan at mine kunder kan kontakte mig om nødvendigt via en "seriøs" email konto :)

har registreret domæne hos Unoeuro. shoppen er dog ikke tilknyttet endnu da jeg stadig mangler lidt grafisk arbejde.

Vh David

Fra Kongens Lyngby
Tilmeldt 23. Nov 08
Indlæg ialt: 174
Skrevet kl. 01:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er muligt både at pege dit domæne på shoppen OG samtidig anvende det til mail.

Du skal sætte dig ind i DNS settings, både hos Unoeuro og Shopify. Jeg har ikke erfaring med Shopify, men der findes dokumentation:

http://docs.shopify.com/manual/settings/domains#add-custom-domain

Du skal beslutte dig for om du vil anvende et postprogram på din computer eller om du vil benytte Webmail som Gmail eller Hotmail. Det er muligt at tilknytte domænet til disse, så du fx bruger Gmail og har en firma e-mail med dit domænenavn som "efternavn".

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)