Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad søger de på for at finde mig?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Vejle
Tilmeldt 18. Oct 13
Indlæg ialt: 29
Fra  Apuls.dk Skrevet kl. 11:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej 

Jeg ønsker at bedre overblik, over den trafik jeg har på min side. Er det muligt jeg kan se hvad folk har søgt på Google, for at finde frem til min shop?
- På nuværende tidspunkt kan jeg kun se, at de kommer ind fra google, men ikke hvad de har søgt på. 

Kan Google Analytics evt. vise det?

Håber I kan hjælpe

Mvh.
Daniel 

www.Apuls.dk Alt til Fitness, Sport, Vintersport, Sportspleje, Kosttilskud og Wellness. Vi er snart også i Sverige, Norge og Tyskland

Fra Fredericia
Tilmeldt 22. Jun 13
Indlæg ialt: 58
Fra  Voulture IVS Skrevet kl. 11:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Daniel.

Google Analytics, vil formegentligt kunne give dig svaret, dog virker det som om du er meget uklar i din markedsføring. Mit råd ville være, at sætte dig mere ind i at analysere din markedsføring, for derved at kunne forstå din trafik bedre.

Mvh.

Kasper

Fra Vejle
Tilmeldt 18. Oct 13
Indlæg ialt: 29
Fra  Apuls.dk Skrevet kl. 12:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kasper

Synes ikke selv jeg er uklar i min markedsføring (Medmindre jeg har misforstået noget). Ligger nr 1 på mange af mine organiske søgeord. Men søger et værktøj der kan vise hvad folk helt konkret har søgt på Google for at finde mig. Herved vil jeg jo kunne målrette min markedsføring endnu bedre. Det kan være jeg udtrykker med uklart.  

www.Apuls.dk Alt til Fitness, Sport, Vintersport, Sportspleje, Kosttilskud og Wellness. Vi er snart også i Sverige, Norge og Tyskland

Fra Fredericia
Tilmeldt 22. Jun 13
Indlæg ialt: 58
Fra  Voulture IVS Skrevet kl. 12:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Daniel.

Nu forstår jeg bedre hvad der er du søger. Google Analytics burde kunne fremvise de valgte søgeord, men jeg mener der er en funktion der kan gøre dette.

Mvh.
Kasper 

Tilmeldt 26. Sep 14
Indlæg ialt: 236
Fra  Kontorartikler.nu Skrevet kl. 12:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Google webmaster tools giver dig også et godt overblik over hvilke søgeord du bliver vist på google. F.eks. får du en god indikation af om der er nogen af de ord folk søger på, hvor du kun ligger på side 2, og derfor kan få et hint om hvilke ord du måske kan arbejde lidt på.

Som eksempel kan vi se at vi har 113 eksponeringer på google's side 2 på søgeordet boblekuverter som peger på vores side http://www.kontorartikler.nu/produkter/11-boblekuverter/. Dermed er det en af dem vi fokuserer på da vi formentlig vil kunne få rimelig meget trafik på denne hvis vi fik den flyttet op på side 1.

Salg af kontorartikler, samt stort udvalg af emballage. Find det hele på kontorartikler.nu

Fra Vejle
Tilmeldt 18. Oct 13
Indlæg ialt: 29
Fra  Apuls.dk Skrevet kl. 12:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Det er 100% det jeg søger. Mange tak :-)

www.Apuls.dk Alt til Fitness, Sport, Vintersport, Sportspleje, Kosttilskud og Wellness. Vi er snart også i Sverige, Norge og Tyskland

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)