Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ikke godkendt fradrag...

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 16. Oct 14
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 17:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Jeg står i en situation, hvor skat ikke vil godkende mit fradrag, for underskud i min personlige virksomhed i 2012 og 2013. Og står derfor, til et personligt skattesmæk...

Det er jeg selvfølgelig noget træt af, og føler mig lidt magtesløs, da jeg selvfølgelig går ud fra at Skat kender reglerne. Så det vil sandsynligvis bare være spild af tid, at brokke sig over det.

Som jeg forstår det, så overgår de ting, jeg har investeret i, i 2012 - 2013 til privat hold? Altså er det mine private ting nu.

En del af varerne, er lavet om til færdig producerede produkter, og repræsenterer en noget højere værdi. Spørgsmålet er så, om jeg bare kan købe dem, tilbage i min virksomhed, til forhandler pris... (prisen jeg ellers ville, og kan sælge dem videre til) Selvfølgelig uden moms.

På den måde, ville mit fradrag i år, ca. gå op med skattesmækket. Men selvfølgelig skabe et stort underskud i virksomheden.

Og et tillægs spørgsmål:
I årene 2012 og 2013 har jeg haft en del udgifter til messe, og andre ikke fysiske ting. Kan det tænkes, at jeg på en eller anden måde, kan købe sådan noget ind i virksomheden igen. Jeg har selvfølgelig dokumentation på det hele.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46711
Fra  John Hannover Skrevet kl. 19:33

du har vist lagt to helt ens tråde med samme indhold, og der er svar i den anden af trådene. Nøjes med en - ellers bliver det sværere at hjælpe ved at bygge på svarene

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 16. Oct 14
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 20:39

Det var fordi serveren crashede, da jeg postede den ;-)

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)