Jeg er en meget udadvendt og smilende markedsføringsøkonom, Som går og mangler en praktikplads, for at kunne færdigøre mit studie. Jeg har valg at søge i ejendomsmægler branchen, da jeg går og har en drøm om selv at blive ejendomsmægler en dag, og har dog også planer om at starte som elev efter endt studie. Hvis der ikke kommer nogle interessante meldinger fra ejendomsmægler branchen, så er alt andet inden for marketing også til interesse. Min uddannelse som markedsføringsøkonom, har givet mig nogle gode redskaber og kompetencer, inden for markedsføring og salg, hvilket mit evt. praktikophold også skal indeholde en del af Vi har på studiet følgende fag: markedsføring, erhvervsøkonomi, erhvervsret, kommunikation & ledelse, statistik. Udover de grundlæggende fag, har jeg ydeliggere haft både Event management, og Innovation and Creativity på engelsk. Praktikperioden skal være fra 12 jan – 10 april, og praktikstedet skal godkendes af vores praktikvejleder, som skal sørge for at praktikstedet indeholder nok markedsføring og salg. 15. november skal praktikpladsen være i hus, og kontrakt underskrevet. Jeg har her under skrevet hvilke arbejdsopgaver jeg under mit praktikophold kunne udfylde. Optimering af kampagner samt online kampagner Markedsføring via sociale medier Arbejde med præsentationer og andet marketing materiale Produktionen af evt. events samt projektledelse Opgaver med strategi Analyser af virksomheder og brancher via swot Kontakt med kunder Løse problemstillinger samt projektledelse. Salg både opsøgende og opfølgende Følge op på markeds trends Fritidsinteresser I min fritid kan jeg blandt andet godt lide at styrketræne, hvilket jeg også har holdt fast i siden jeg var 15 år gammel, og det er noget mig og min trænings partner holder meget af. Udover min træning, har jeg sammen med min far og bror en stor interesse inden for eksotiske papegøjer, vi har investeret i en masse papegøjer gennem tiden, og vi har en masse avlspar, deriblandt ara, amazone, jaco osv. Udover min træning og mine papegøjer, har jeg også en kæreste, vi har været sammen i 2 år nu, og hende bruger jeg selvfølgelig også meget af min tid på. Jeg har egen bil til rådighed. Uddannelse Privatskole: 2000-2009 Køge handelsskole: 2009-2012 Markedsføring økonom: 2013-2015
Erhvervserfaring Statoil: 2007-2008. På Statoil var mine primære opgaver, at stå bag kassen, hvilket har givet mig gode servicekompetencer allerede i en tidlig alder. Vikarbureau: 2012-2013. Jeg har b.la. været ude og arbejde hos Imerco, og radiometer, samt super Gross. Her har mine arbejdsopgaver været meget forskellige, alt lige fra lagerindkøb, pluk og pak, IT. Sprogkunstskaber Engelsk: Flydende Tysk: Forståelse Spansk: Forståelse
|
Praktikpladsen er selvfølgelig ulønnet, og skal helst finde sted omkring midtsjælland/københavn