Kære hvem end der kan hjælpe os. Vi har besluttet at kaste os ud i internethandel. Vi har rådført os med en som har erfaring med det og har sammen lagt de penge til side som der skal bruges til det. Jeg har et cvr nr. og her er første spørgsmål? Kan vi være to om at eje firmaet hvis det er mig der har cvrnummeret? Vi skal ligeledes bruge en programør til at lave vores hjemmeside. Der er her lagt 13.000-15.000 kr. til side og den skal være færdig hurtigst muligt. Vi ved det er billigt, men ved samtidig også at det kan lade sig gøre for denne pris. Vi ved hvad vi vil have, men hvordan kommer vi i dialog med dem som er interesseret. Så kommer endnu et spørgsmål. Vi skal til Frankrig og indkøbe tøj engros - hvad kræver det at komme afsted. Jeg kan ikke gennemskue det, men vi vil være klar til at smutte så snart hjemmesiden er klar! Er det en god ide at alliere sig med en revisor fra starten? Ud over vores egen hjemmeside, vil vi benytte facebook som reklamering. Jeg har læst lidt om internethandel herinde og jeg kan se at mange vil starte tøjhandel op. Samtidig kan jeg læse mig til at man skal have viljen, stædigheden og modet til at fortsætte. Det har vi! Vi har gejsten som aldrig før og er klar til at lægge en masse timer i projektet. Vi skal bare lige ud over kanten. På forhånd tak for jeres svar.
|
Hej Nana
Lige omkring den med shoppen. Hvis ikke I har nogle specifikke ønsker æmkring funktionalitet i shop, kan I måske starte ud med en standard webshop system, og så finde en designer der kan lave et flot layout til jer. Det vil koste omkring de 10.000. Jeg kan anbefale enten WooComerce hvis i vil nørde lidt med funktionaliteten selv, ellers kan i også prøve smartweb. Dem har vi været rigtig glade for :-)