Hej Aminoer :-) Hej jeg har søgt nogle lokaler på virksomhedslokaler.dk jeg fik en mail fra dem Jeg betaler 1 krone foe at få oplysninger på det locale som jeg ønskede.. uden at være helt klar over at jeg nu havde meldt mig ind som Guldbruger.. noget som jeg iørvrigt ikke kunne læse om på deres hjemme side jeg bliver nu trukket 89 kr. hver 4. dag hvilket jeg synes er komplet urimeligt da jeg ikke modtaget noget extra jeg får ikke nogen faktura fra dem.. jeg får på ingen made en bekræftigelse om at jeg bliver trukket 89 kr hver 4. dag efter et par uger ser jeg at der er trukket et beløb fra dem hver 4. dag.. er det lovligt da jeg ikke har bedt dem om at trække direkte fra min konto ?? og er det ikke en form for bondefangeri da jeg entelig ikke ville være medlem hos dem.. men bare skulle bruge en oplusning til en kontakt person.. er jeg helt galt på den ... :-) Hilsen Claus :-) |
er jeg helt galt på den..
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
- 1
Under vilkår står (http://www.virksomhedslokaler.dk/sider/terms-1.aspx) 7.2 S hvis du har fået en bruger derinde, hvilket jeg antager i det de har dine konto oplysninger, kan du selv gå ind og stoppe det. Så er pengeudpumpningen i det mindste stoppet. |
Sov bedre om natten med en kontinentalseng
Hej Claus |
Filecamp er professionel Fildeling, Billedbank, Digital Asset Management og Online Korrektur. Kunder i +30 lande. Start GRATIS DEMO på: filecamp.com
Det lyder som en sag for forbrugerombudsmanden - anmeld dem, så der oprettes en sag , eller så de i det mindste bliver obs på dem. forbrugerombudsmanden reagerer først når tilstrækkelig mange anmelder en side/et firma - så jo flere jo der anmelder jo bedre |
Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk - https://icode.dk
Du må næsten have gjort mere end bare at søge på nogle lokaler. Du må da have givet dem nogle betalingsoplysninger, hvis de har hævet på din konto?? I så fald synes jeg, at du lidt selv er uden om det. At biksen så skulle have gjort dig lidt bedre opmærksom på det, da du tilmeldte dig, er en anden sag. En lille moralprædiken omkring accept af betingelser kan du da godt få med på vejen, jævnfør det forsøg, som netop har været gjort, hvor folk har tilmeldt sig gratis wifi ved at acceptere, at de skulle give deres førstefødte eller bedste kæledyr. Da også dejligt, at Facebook må nu læse din sms'er, ik'? Well, en anelse off topic. But still. |
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)