Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

er jeg helt galt på den..

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 19. Feb 11
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 14:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer :-)

Hej

jeg har søgt nogle lokaler på virksomhedslokaler.dk

jeg fik en mail fra dem  

Jeg betaler 1 krone foe at få oplysninger på det locale som jeg ønskede..

uden at være helt klar over at jeg nu havde meldt mig ind som Guldbruger.. noget som jeg iørvrigt ikke kunne læse om på deres hjemme side

jeg bliver nu trukket 89 kr. hver 4. dag hvilket jeg synes er komplet urimeligt da jeg ikke modtaget noget extra

jeg får ikke nogen faktura fra dem.. jeg får på ingen made en bekræftigelse om at jeg bliver trukket 89 kr hver 4. dag

efter et par uger ser jeg at der er trukket et beløb fra dem hver 4. dag.. er det lovligt da jeg ikke har bedt dem om at trække direkte fra  min konto ??

og er det ikke en form for bondefangeri da jeg entelig ikke ville være medlem hos dem.. men bare skulle bruge en oplusning til en kontakt person..

er jeg helt galt på den ... :-)

Hilsen Claus :-)

Tilmeldt 19. Feb 11
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 14:28

Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 1747
Skrevet kl. 14:41

Under vilkår står  (http://www.virksomhedslokaler.dk/sider/terms-1.aspx)

7.2
Alle produkter på Portalen er i abonnementsform og bliver automatisk fornyet, med træk af penge på Brugerens konto, når en given abonnementsperiode udløber. Denne service sikrer, at abonnementet ikke stopper utilsigtet, dvs. uden at man som Bruger registrerer, at abonnementet skal afsluttes. Abonnementet kan slås fra eller til når man er logget ind på sin konto. Det sker via linket "Adgangsprogram" under fanebladet "Fakturaer" til venstre.

S hvis du har fået en bruger derinde, hvilket jeg antager i det de har dine konto oplysninger, kan du selv gå ind og stoppe det. Så er pengeudpumpningen i det mindste stoppet.

Sov bedre om natten med en kontinentalseng

Fra København
Tilmeldt 13. Dec 07
Indlæg ialt: 185
Fra  Filecamp.com Skrevet kl. 14:48

Hej Claus
Nej, du er ikke galt på den. Jeg oplevede det samme med lejebolig.dk ... altså hvor jeg betalte 15,- for en kontakt oplysning ... men uforvarende kom til at tilmelde mig et fast abonnement.
Der har givetvis stået noget med småt undervejs. Men jeg arbejder med internet og abonnement baserede tjenester til daglig, og opdagede intet. Så vi er garanteret ikke de eneste der hopper på den fidus. Så ja, jeg vil mene det er bondefangeri og tror branchen trænger til lidt selvransagelse.
Jeg fik mine penge retur ved at true med bål og brand overfor ledelsen.
Held og lykke
Jesper

Filecamp er professionel Fildeling, Billedbank, Digital Asset Management og Online Korrektur. Kunder i +30 lande. Start GRATIS DEMO på: filecamp.com

Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 15:45

Det lyder som en sag for forbrugerombudsmanden -

anmeld dem, så der oprettes en sag , eller så de i det mindste bliver obs på dem.

forbrugerombudsmanden reagerer først når tilstrækkelig mange anmelder en side/et firma - så jo flere jo der anmelder jo bedre

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Fra Hvidovre
Tilmeldt 13. Aug 14
Indlæg ialt: 2309
Fra  Financial Data Solutions ApS Skrevet kl. 18:11

nngroup:
jeg har søgt nogle lokaler på virksomhedslokaler.dk

Du må næsten have gjort mere end bare at søge på nogle lokaler. Du må da have givet dem nogle betalingsoplysninger, hvis de har hævet på din konto?? I så fald synes jeg, at du lidt selv er uden om det. At biksen så skulle have gjort dig lidt bedre opmærksom på det, da du tilmeldte dig, er en anden sag.

En lille moralprædiken omkring accept af betingelser kan du da godt få med på vejen, jævnfør det forsøg, som netop har været gjort, hvor folk har tilmeldt sig gratis wifi ved at acceptere, at de skulle give deres førstefødte eller bedste kæledyr. Da også dejligt, at Facebook må nu læse din sms'er, ik'? Well, en anelse off topic. But still.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)