Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Leje af lokaler i udlandet

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 10. Jul 11
Indlæg ialt: 491
Fra  Confocus ApS Skrevet kl. 12:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Situationen er som følger.

I dag drives et ApS fra Danmark med ansatte i Danmark. Der er foreløbigt også to udenlandske freelancere der aflønnes som freelancere fra udlandet nu gør.

Vi overvejer dog at flytte dele af driften udenlands - nærmere bestemt Indonesien. I første instans vil det være to danske ansatte der rejser ud (og af egen løn finder bolig).

De vil dog skulle have kontor- og mødefaciliteter til rådighed derude. Der vil ApS naturligvis afholde omkostningerne til leje.

Men hvordan fungerer det i praksis? Her taler jeg ikke om at finde lokaler og lave bankoverførslen.

Mere - hvad er der rent skatteteknisk i at leje i udlandet? Jeg antager transaktionen er helt moms-fritaget - er det korrekt?

Skal man være opmærksom på lejeperiodens længde og er der gebyrer og/eller besparelser?

Mvh
Et ApS

The best way to predict the future is to create it. Se min profil her: Thomas Astrup 

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)