Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan starter jeg selvstændig virksomhed???

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. Oct 14
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 18:28
Hvor mange stjerner giver du? :

HEJ!

Min ven og jeg har overvejet at starte egen virksomhed, hvor vi hovedsageligt vil sælge tøj. Hvad har i af råd til opstart osv. Har nogle af jer erfaring med leverandører, start af webshop osv?

Tak på forhånd! 

Tilmeldt 24. Apr 12
Indlæg ialt: 151
Fra  Timebay.dk Skrevet kl. 18:40

Ikke for at være flabet, for det jeg har gjort er i en god mening. Big Smile

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 47211
Fra  John Hannover Skrevet kl. 19:16

start med at læse om at stifte http://johnhannover.blogspot.dk/2013/02/start-af-virksomhed-skal-jeg.html 

Hvis I er to (og er 18 år) er det enten I/S eller et selskab I skal ha stiftet - læs http://johnhannover.blogspot.dk/2013/04/personlig-virksomhed-is-eller-starte-i.html 

så har I den første basis viden.

Dernæst indse - at det er hård konkurrence på tøj for at sige det mildt. Import fra Kina - pas på kopier - Webshop - find en der vil bygge en for jer - pris 3000 til 50.000 kr - betalingsløsning: Undersøg en masse -  Bank og penge i det hele taget -forbered alt hvad I kan

Tilmeldt 9. Oct 14
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 22:52

Hej John!

Tak for det hurtige og præcise svar! Jeg ville hører om du har nogle kontakter fra Kina man kunne tage fat i osv?? 

Fra Hvidovre
Tilmeldt 13. Aug 14
Indlæg ialt: 2309
Fra  Financial Data Solutions ApS Skrevet kl. 23:14
Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 47211
Fra  John Hannover Skrevet kl. 23:59

Sellebjerg:
Tak for det hurtige og præcise svar! Jeg ville hører om du har nogle kontakter fra Kina man kunne tage fat i osv?? 
Nej  jeg har godt nok drevet firma i Hong Kong og selve Kina men har ikke nogen jeg her kan pege på MEN pas på med kopivarer og forstå, at det vanskeligt at være i nærheden af en egentlig producent - du er ofte i kontakt med en ung der hjælper med at sælge alt muligt

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)