Jeg hedder Simon Jensen og er foredragsholder med tidligere erfaring som ejer af www.joinsport.dk.
Jeg er hjerneskadet
Jeg er nu nået så langt i min proces at det er på tide at bygge en hjemmeside op, for at jeg kan gøre folk opmærksom på selve foredraget.
Selve foredraget hedder: "Man kan, hvad man vil" og har til formål at styrke "svage" i samfundet (Joinsport skabt på grundlaget, om at vise at man kan hvad man vil), for som jeg mener er de svage ikke de handicappede, men derimod dem, der ikke aner en skid om hvad de siger om os.
Du kan jo lave en Wordpress side. Det koster jo ikke alverden. Ellers kan du jo lægge opgaven ud på Freelancer her på Amino. Og så får du jo nogle tilbud fra nogen der kan lave siden for dig.
Jeg vil også anbefale dig at lave det i Wordpress, det er utroligt nemt og hurtigt at komme i gang med. Har du brug for hjælp, så skal du være velkommen til at kontakte mig. Skriv en besked til mig med hvad den skal indeholde, så kan vi se på det :)
Så ville jeg, som andre nævner, prøve at kigge på en Wordpress-løsning.
Du kan få et webhotel til ca. 10 kr. om måneden hos f.eks. One.com eller Webhosting.dk. De små webhoteller burde være tilstrækkelige til dit formål - i hvert fald til en start.
Du er meget velkommen til at skrive til mig, hvis du skal have hjælp til noget.
Jeg vil også anbefale dig at arbejde med og opstarte en hjemmeside i WordPress.
Du kan gennem UnoEuro.com oprette et BronzeSuite, det koster omkring 270 kroner og dækker det første år, inklusiv domæne og webhotel med eget mailsystem og 1-click installation af WordPress. (Domænet skal aktiveres hos DK-Hostmaster.dk før det er aktivt på nettet).
Så er du igang hurtigt og kan sætte din hjemmeside op selv. Der er en guide i starten, når du har installeret WP, til hvordan du kan tilpasse dit website.
Du kan følge guiden til WP på nemprogrammering.dk (video tutorials på dansk - gratis)
Du kan købe temaer til WP gennem fx. themeforest.net for mellem 40 og 4-600 kroner, alt efter hvor meget de skal kunne og hvor høj kvalitet du vil have i udseendet af hjemmesiden.
Mvh Jens Andersen
Redigering og Opdatering af hjemmesider. Responsive Webdesign Hjemmeside? Se YDELSER Ring for tilbud tlf: 40431253