Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webhoteller

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Kolding
Tilmeldt 11. Sep 14
Indlæg ialt: 87
Skrevet kl. 17:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Amino :-D

Jeg tænkte på hvor i fik jeres hjemmeside hostede 

Jeg skal til at starte et nyt projekt op, og vil gerne have min hjemmeside offentligt gjort.

Men jeg er ikke helt sikker på hvor jeg skal gøre det ?

Jeg har tænkt på One.com, men jeg ved ikke om det er der det billigest, eller om det overhovedet er godt?

Jeg skal sælge noget på min hjemmeside, og jeg ved fra min viden, at det kommer til at koste lidt mere når man skal have en betaling service på ?

Og jeg vil jo gerne have gjort det så billigt som muligt ?

Hvor for i jeres hjemmesider hostede ?

Fra Roskilde
Tilmeldt 10. Jun 13
Indlæg ialt: 441
Skrevet kl. 17:31

Der er en hel masse der er afgørende for hvor det vil være smart at hoste din side. Hver side har sine egne krav. Hvis du for eksempel bruger Magento vil du skulle betale mere for hosting fordi det bruger flere kræfter end andre systemer.

Hvis du bruger en betalingsudbyder som Stripe, så skal du også have SSL.

Hvor mange backups skal du have og hvor ofte? Altså hvor meget er dine data værd?

Hvad med oppetid hvor meget skal der være af det? Og hvad med kræfter?

Så lidt afhængig af dine krav til disse ting er det måske ikke den rigtige løsning at vælge den billigste.

Fra Kolding
Tilmeldt 11. Sep 14
Indlæg ialt: 87
Skrevet kl. 13:28

Hey Kristoffer !

Tak for svaret :-D

Altså jeg tænker jeg skal have de standard betalingstyper, såsom Mastercard, Visa, Paypal, Maestro og Dankort

Men jeg kan se du er rigtige inde i det her emne (hvilket er godt) dog er jeg ikke, og derfor er jeg ikke sikker på med de andre spørgsmål :-D

Tilmeldt 26. Sep 14
Indlæg ialt: 236
Fra  Kontorartikler.nu Skrevet kl. 14:33

Hej Ivan

Har du tænkt over hvilket shop system du vil smide på? Hvis du er ferm til IT kan du sagtens vælge et af de open source systemer der findes, og så kan du næsten få det hostet hvor som helst. Men hvis du er hel ny i det hele, så ville jeg vælge en af de firmaer som tilbyder hosting af webshops istedet. Dem findes der også mange af, men så er de typisk lidt dyrere end one.com

Hvis du bare skal igang nu og her, og ikke har lyst til at bruge en masse tid på at nørde omkring løsninger m.m. Så vil jeg anbefale dig smart-web. Det er billigt, og så er du hurtigt igang. Samtidig har de 14 dage hvor du kan prøve gratis for at se om det er noget for dig.

Salg af kontorartikler, samt stort udvalg af emballage. Find det hele på kontorartikler.nu

Fra Roskilde
Tilmeldt 10. Jun 13
Indlæg ialt: 441
Skrevet kl. 15:03

Ivan:

Hey Kristoffer !

Tak for svaret :-D

Altså jeg tænker jeg skal have de standard betalingstyper, såsom Mastercard, Visa, Paypal, Maestro og Dankort.

Det har sådan set ikke så meget med valg af webhotel at gøre. Det eneste det er hvilken udbyder du vælger til at tage imod kort for dig for det kan have indflydelse på om der skal være SSL på (vises som en hængelås i browseren eller grøn adresselinje, og betyder at forbindelsen mellem computeren og serveren er krypteret).

Ivan:

Men jeg kan se du er rigtige inde i det her emne (hvilket er godt) dog er jeg ikke, og derfor er jeg ikke sikker på med de andre spørgsmål :-D

Som nævnt bør du finde ud af hvilket shopsystem du vil bruge. Hvis du vil have det kan vi godt sætte noget WordPress og WooCommerce op for dig, som mange personer er glade for og så kan du bare lige prøve og se om det er noget for dig - det er gratis. Vælger du at fortsætte så kan du naturligvis hoste det hvor du vil, men vælger du at have det liggende hos os koster det 50 kr. / måned på den billigste pakker der passer til de fleste.

Det er lidt dyrere end f.eks. one.com. Til gengæld er der også (efter min subjektive mening) bedre support - og er der et spørgsmål hvor du ikke lige kan finde svaret så prøver vi at hjælpe indenfor de rammer vi har - så er det bare sådan noget vi kan vejlede i på 5 eller 10 minutter - så gør vi det som regel bare. Er det noget der tager længere tid laver vi et tilbud. De fleste andre ville afvise så snart det er noget ud over hosting.

Derudover er vores servere rimelig kraftige, vi har 4 backups af hver konto hver nat, og så er vi også fremtidssikrede ifht. f.eks. IPv6. Kontakt os hvis det lyder interessant.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)