Hej drude :) Jeg har nogle små ting, som driller mig og jeg søger lidt hjælp til en billig pris. Det drejer sig om følgende: Unicas.dk
Havde en webshop under dette domæne, men da jeg slettede domænet, forsvandt min shop. Kan den findes igen?
Billigttilbørn.dk Kan jeg koble astore på det template der ligger på sitet? Priserne vises i udenlandsk valuta. Kan jeg via plugin eller andet indstille den til at vise alle priser på dansk?
Jeg ønsker følgende ændringer på sitet, som jeg søger hjælp til: Fjerne ikoner øverst til venstre, undtagen facebook ikon. Få den til at linke til facebook siden billigttilbørn.dk Få søgefeltet til at fungere. "contact" ikon: Flytte det til boksen nederst på siden + ændre det til dansk (kontakt) forbinde den til mailen billigttilbørn@live.dk Fjerne sidebars på forsiden + gøre den nederste boks mindre bred samt slette det der står i den og i stedet have to ikoner med: Information. Coverbillede øverst: gøre det mindre, så det ligner det på maylo.dk |
Hej Tazzerr
Svarer lige efter bedste evne:
1) Kommer hovedsageligt an på hvem du har haft som host. De fleste hosts holder domainer og webhoteller helt adskilt. Dvs. at du frit kan slette og udskifte domainer som du lyster. Hvis du har haft en host hvor at adgang til dit webhotel, kun kan ske igennem dit domaine, så er der mulighed for at de har slettet det hele i en rup, da du slettede domainet. Det du skal finde ud af her er hvor din FTP server og database server (typisk MySQL) befinder sig. For det er faktisk på dem at din data ligger.
2) Som udgangspunkt kan du altid ændre sådan nogle ting! Det kræver dog nogen teknisk snilde. Evt. på fat i en PHP programmer eller lign. der kan lave et plugin til dig.
3) Lige angående dette vil jeg anbefale dig at tage fat i dem som har lavet dit tema (http://tonnthemes.com). De ved hvordan det er sat sammen, og samtidig hvordan man bedst retter og løser problemer. Hvis du vil have nogle andre til at gøre det skal du ligeledes have fat i en webdesigner/administrator.
Håber det kunne hjælpe lidt. :)