Kunne ikke rigtig finde en kategori hvor dette hører til, så nu blev det altså den her :) men sagen er den at jeg går og tænker på muligheden for at sælge sytilbehør. Jeg sælger en del baby/børne ting/tøj som jeg sælger via facebook og min hjemmeside. Det er stadig på hobbyplan, men er begyndt at sælge en del siden jeg startede for to år siden og jeg elsker det :) jeg interesserer mig rigtig meget for alt hvad der har med syning at gøre og gik også engang med en kæmpe drøm om at sælge stof online, men fik aldrig gjort noget ved det, vidste ikke helt hvor jeg skulle starte og nu er der bare så mange der gør det, så tror ikke det længere er en mulighed, så jeg har længe gået med tankerne om at andet sytilbehør kunne være en mulighed. Jeg har fundet en masse spændende ting fra Kina som jeg tror kunne sælge godt og det er samtidig billigt og de har nogle ting man ikke kan få herhjemme, men så er mit spørgsmål, må jeg gerne det? Det meste sytilbehør er billigt og holder sig under de 80 kr så man ikke skal betale told, men er lidt i tvivl om man gerne må det når det er med henblik på videresalg. Jeg har ikke nogle planer om at skal starte det helt store op, men starte lige så stille og roligt som det andet jeg har og se om det overhovedet er noget der kan lade sig gøre. Tænker på at oprette en facebookside med det og sælge i diverse Sygrupper jeg er medlem af. Jeg har et ret stort netværk indenfor syverden, så tror sagtens jeg kan komme ud til folk. |
Ja du må gerne købe produkter fra Kina og sælge disse videre til kunder i Danmark.
Husk bare lige at få styr på told, garanti osv.
Måske allierer dig med en der allerede køber ind fra østen.
Et lille tip til en niche i syverdenen som ikke rigtig bliver berørt af ret mange.
Stof, sten, pailletter, tråd, osv. som skal bruges til syning af kjoler til idræt (Ballet, kunstskøjteløb, Rollerskate, Gymnastik)
Syning af kjoler og dragter til ovenstående.
Kan oplyse at rigtig mange henter disse hjem fra Rusland, Ukraine, Thailand og Kina til hamper priser.
Skal man finde stof til sy selv, er det tætteste Sverige. Sten fås så fra Tyskland....kan du se hullet i markedet?
Det er en niche, men når vi taler om hobbyplan er det et godt sted at starte.
Gi´den bare gas...