Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

ABC Ejendomme, kender du dem ?

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 6. Sep 07
Indlæg ialt: 122
Skrevet kl. 17:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle

Er blevet kontaktet af abcejendomme, som vil sælge mig et "unikt" investerings projekt. Men har tidligere brændt næsen, ved disse andels projekter og er lidt bange for at komme til det igen...

Det skal dog siges at det ikke var dette firma...

Men nogen der kender dem ? Erfaringer med dem ?

Mvh

Chris Harris 

Tilmeldt 30. Sep 07
Indlæg ialt: 423
Skrevet kl. 21:40

Kender dem ikke, men har rodet lidt rundt på krak, cvr, dk-hostmaster m.v.

Selskabet startede 27.08.2006 med kalenderåret som regnskabsår, men har vist ikke indleveret regnskab inden fristen. Deres hjemmeside er meget lidt oplysende. I det hele taget er der intet der overbeviser mig om at virksomheden ikke er blandt de mange useriøse i det marked.

Fra Langeskov
Tilmeldt 4. Oct 06
Indlæg ialt: 179
Skrevet kl. 15:50

Ja, har solgt en udlejningsejendom til dem,

der var solgt videre i 7 andele inden jeg skrev

under.

Ejendommen står i dag næsten tom, og da

de 7 andele er solgt i et I/S, står de 7 anpartshavere

selv og hæfter for en gæld på flere millioner, hvor

der ingen indtægt er til at betale dem.

Fra Langeskov
Tilmeldt 4. Oct 06
Indlæg ialt: 179
Skrevet kl. 21:47

Mit tidligere indlæg på www.amino.dk af den 31. oktober 2007:

"Ejendommen står i dag næsten tom, og da de 7 andele er solgt i et I/S, står de 7 anpartshavere selv og hæfter for en gæld på flere millioner, hvor der ingen indtægt er til at betale dem."

er ikke korrekt.

For så vidt angår den ejendom, som jeg har solgt til ABC Ejendomme Danmark ApS, har jeg udtalt mig fejlagtig om de faktuelle kendsgerninger. Det er blevet mig oplyst, at ABC Ejendomme Danmark ApS har afholdt massive renoveringsudgifter for at optimere ejendommen som investeringsobjekt, ligesom det er ABC Ejendomme Danmark ApS, der over for interessantskabet afholder de udgifter, der svarer til den manglende husleje, i en periode hvor eventuelle lejligheder måtte stå tomme. Jeg skal således beklage, at mit tidligere indlæg har været egnet til at vække tvivl om ABC Ejendomme Danmark ApSs forretningsmetoder.

Tilmeldt 1. Jan 08
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 15:43

He he  Fik du lige et par tusind ekstra for din ejendom, ved at trække din udtalelse tilbage ?

Jeg kender dem fordi jeg har lavet en opsparing gennem Real Gruppen også kaldet Real Invest. ABC Ejendomme er stiftet af  tidligere medarbejder fra Real Gruppen og da jeg startede min opsparring hos Real Gruppen købte jeg faktisk i sin tid den af ABC Ejendommes nuværende direktør. Klaus Snitgaard. Har fået tilbudt at lave endnu en opsparing gennem ABC Ejendomme, men takkede nej. Det de laver er en dårlig kopi af Real Gruppens. Så hellere tage originalen, der gør det ret godt.

Der er en anden bruger her på siden, der har haft besøg af Real Gruppen. Se: http://www.amino.dk/forums/p/764/8634.aspx#8634

Tilmeldt 3. Apr 08
Skrevet kl. 17:54

Dette indlæg er slettet af moderator i henhold vores retningslinjer: "Det ikke tilladt at tilsvine, advare om eller på anden måde forulempe personer eller virksomheder. Indlæg der krænker reglerne, vil fremover blive slettet."

Amino

Fra Farum
Tilmeldt 19. Jan 06
Indlæg ialt: 5951
Skrevet kl. 09:34

Jeg kender ikke noget til ABC Ejendomme men jeg mener det her skriger til himmelen. Rent faktisk har jeg svært ved at se hvad det er der bliver kritiseret i de første indlæg. Om firmaet så arbejder med samme produkt/koncept som det andet behøver produktet ikke at være dårligt af den grund. En udtaler sig i sit første indlæg om nogle ting som han åbenbart ikke helt har fået fat i og må efterfølgende rette det.

Det sidste indlæg er direkte usagligt og meget subjekt. Bare det at der skrives med store bogstaver fremmer ikke ligefrem seriøsiteten. Jeg siger ikke at han har uret eller ret og udtaler mig heller ikke om hvorvidt det er et godt eller dårligt firma/investeringsobjekt,og det mener jeg faktisk heller ikke I burde have gjort med grundlag i de sparsomme oplysninger som kommer her

Skattekonsulenterne.dk Rådgivning til revisorer og advokater   Bent Zimmermann

Tilmeldt 30. Sep 07
Indlæg ialt: 423
Skrevet kl. 10:05

Spørgsmål: ABC EJENDOMME DANMARK ApS er oprettet 27.08.2006 og har endnu ikke offentligjort et regnskab. Jeg ville have forventet et regnskab pr ultimo 2006 offentliggjort sidste år, men det er måske OK at første regnskab dækker 16 mdr?

PS: Men jeg er da enig i at der er meget subjektivitet og ensidighed i denne tråd. Alligevel er det nok til at få mig til at være ekstra forsigtig - men det bør man nok være overfor alle virksomheder i den branche. Der er desv mange brådne kar.

Fra Farum
Tilmeldt 19. Jan 06
Indlæg ialt: 5951
Skrevet kl. 10:44

De kan have op til 18 måneders regnskabsår første år. Betragt ikke dette som et "forsvar" for selskabet for jeg kender det som sagt ikke. Jeg siger blot at det grundlag man hænger dem ud på virker lidt tyndt (ikke nødvendigvis at det er forkert). 

Skattekonsulenterne.dk Rådgivning til revisorer og advokater   Bent Zimmermann

Tilmeldt 27. Jun 08
Skrevet kl. 16:25
Følgende indlæg er skrevet af ABC Ejendomme: Som et velfungerende firma er vi tilhængere af et site som Amino, hvor iværksættere kan dele gode og dårlige erfaringer. Desværre viser ovenstående debat, at sitet også kan misbruges til at fremsætte udokumenterede og useriøse påstande i lighed med Maximus08's indlæg. Vi har ikke i sinde at indgå i en yderligere debat, men blot oplyse, at vi kender personen bag synonymet Maximus08, og vi er kede af, at han tilsyneladende har behov for svine ABC Ejendomme så åbenlyst til. Desuden vil vi beklage over for vores kunder og samarbejdspartnere, at de er nødt til at overveje påstandene i ovenstående useriøse indlæg, og vi står naturligvis til alle tider til rådighed på mail og telefon for at dokumentere seriøsiteten i ABC Ejendomme.

Venlig hilsen

Christian Lauritsen

ABC Ejendomme

www.abcejendomme.dk
Side 1 ud af 1 (10 indlæg)