Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kassesystem til vintagebutik

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 26. Aug 14
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 13:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,

Jeg er i gang med at starte en vintage/secondhand-butik i Jylland. Jeg har tænkt mig at bruge en iPad-app som kasseapparat. Udover det  skal jeg have en bonprinter og dankortterminal. 

Jeg har ikke forstand på det, men har I nogen som kan sætte det sammen til en god pris, er I meget velkomne til at skrive tilbage.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 47143
Fra  John Hannover Skrevet kl. 16:58

vær opmærksom på at du formentlig i høj grad vil ha glæde af brug moms ordningen og til det er der så helt specielle krav for både køb og salgs faktura og bogføring - det kan holde dine priser nede, da du så kun skal af med moms af fortjenesten og ikke af hele salgsbeløbet, når du køber af private MEN-  bilag skal være 100% ok og bogføring følge brugtmoms som angivet her http://johnhannover.blogspot.dk/2013/09/brugtmoms.html 

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 26. Aug 14
Skrevet kl. 22:46

Hej John. Jeg har snakket med en revisor om det med brugtmoms, men han var ikke sikker på om jeg kunne bruge brugtmomsordningen, da jeg for det meste køber mine varer fra USA. Ved du om jeg kan gøre det eller en?

Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 00:16

Du vil eventuelt kunne have gavn af Randers firmaet Ajour, som netop laver den type systemer :)

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 47143
Fra  John Hannover Skrevet kl. 10:07

Hvis din revisor er autoriseret/godkendt - så burde han nu vide det Brugtmoms er til køb af varer der er i andet led og som der er betalt moms af en gang i DK systemet så USA vil være import som jeg ser det - uden at være sten sikker på brugt moms men som sagt, skal din revisor gerne vide det eller kunne undersøge det

De af varene du køber af private i DK kan du, også selv om det kun er en mindre del

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 26. Aug 14
Skrevet kl. 12:24

Cookie - John Hannover:

Hvis din revisor er autoriseret/godkendt - så burde han nu vide det Brugtmoms er til køb af varer der er i andet led og som der er betalt moms af en gang i DK systemet så USA vil være import som jeg ser det - uden at være sten sikker på brugt moms men som sagt, skal din revisor gerne vide det eller kunne undersøge det

De af varene du køber af private i DK kan du, også selv om det kun er en mindre del

vh John H

Han sagde også, at han vil undersøge det. Det tager bare en del tid, da han nu også har andre kunder.

Tak for inputtet, Arne, dem skal jeg have kontaktet. Har også snakket med bizsys.dk i dag, men nu må vi se hvem passer bedst til mine behov.

Fra Aalborg
Tilmeldt 14. Jan 12
Indlæg ialt: 50
Fra  GentlemensClub.dk Skrevet kl. 20:28

Prøv at kugge på iZettle. - De har lavet en app som bl.a. understøtter bonprinter og kortterminal.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)