Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

modpart har givet ukorrekte ejeroplysninger i ejer kontrakt, hvad gør jeg?

Side 3 ud af 3 (22 indlæg)
Tilmeldt 25. Mar 14
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 23:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Jørgen Kirkegaard (DataKons ApS - 5054 3971):
Held og lykke

1000 Tak Jørgen og alle i andre her i tråd- i har været yderst hjælpsomme alle sammen og givet nogle klare "guld" svar, som også var en vigtig proces for mig at hør fra andre hvordan de opfattede sagen, før man gik til angreb, nogle gange kan man jo kigge sig blind på sin egen sag, og syntes at man selv her ret , men alle disse indikationer som jeg kan følge i svar, er det ikke kun mig der syntes at der var noget rivende gal, og jeg kunne for mit vedkommende have en go sag.

Jeg er lige igang med at køre advokat ind i sagen - umiddelbart efter hans første vurdering var der ingen tvivl om at jeg stod yderst stærk, men det er der jo flere der skal bedømme i den sidste  ende.- men nogle gange er bommerten så store hop at de er indlysende Wink

Jeg skal nok give en status når der sker noget helt i sagen på den juridiske del(det tager måske lidt mdr), for i et sådan HJÆLPSOMT forum, syntes jeg også det er rimeligt at give tilbage, det er den måde vi både siger tak for hjælp og gør hindanden klogere ud fra hvordan tingende udarter sig i virkligheden- så ved man lidt mere alle sammen til næste gang et ligende spørgsmål trænger sig på.

Endnu engang TAK!

Ha det fantastik alle - vi høres ved Wink

Tilmeldt 15. Apr 09
Indlæg ialt: 670
Skrevet kl. 07:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Jørgen Kirkegaard (DataKons ApS - 5054 3971):
I anden omgang ville jeg opgøre et tab og sammen med advokaten overveje, om det er stort og beviseligt nok til at gå efter - og om det er sandsynligt, at han kan betale. Endelig bør han politianmeldes.

Helt enig.. Ikke nok med at modparten nu er blevet bekendt med de forhold, så "puster" han sig op og holder på sin ret. 

Overfor sådan en type er der kun en ting der virker, og det er at lægge rigtig hårdt ud i sin stævning, så han ikke tror han kan "bully" dig via sin advokat..

- Ugyldig aftale

- Mandat svig

- Dokumentfalsk

- Politianmeldelse

- Erstatning for tab

Jo flere punkter du har med i din stævning, desto bedre står du i en evt. forhandlingssituation om et muligt forlig..

Husk det er dig der har fat i den lange ende...

Find spændende opskrifter på velkomstdrinks på Drinks.dk 

Side 3 ud af 3 (22 indlæg)