Trådens titel er "hvem kender mediadirekt.dk" Nu kender vi i hvert fald navnet, men er det er god reklame for firmaet? Jeg kan kun give Elias ret i det han skriver:
Til LOWA5000 vil jeg sige: Jeg tror, at vi alle har opfattet, hvad du er ude på.
|
Jeg kendte hellere ikke til mediadirekt.dk . Men blev på et tidpunkt kontaktet af en kvindelig sælger (jeg nævner ikke navn af hensyn til aminos moderators arbejde).
Så så jeg faktisk på en banner på www.amino.dk firmaets tilbud med søgeord for 125,- kr. pr, måned, med en bindingsperiode på min. 12 måneder og mindst vist nok 10 søgeord.
Blev også herefter kontaktet af samme kvindelige sælger, der imellem tiden også havde forsøgt sig med en ordrebekræftelse, som også blev annuleret af mig. Under hensyn til de mange business to business aftaler (forretninger imellem). Har man som aftalepartner (køber) en legal acceptfrist på 3 hverdage til at fortryde, har ikke noget for såvidt at gøre med den almindelige forbrugerbeskyttelse.
Jeg havde andetsteds set på www.amino.dk at man ikke skulle lave disse på bindinger m.m. så jeg havde søgt lidt information om firmaet i forvejen
Sidste gang indtil videre jeg er blevet kontaktet af samme sælger oplyste jeg denne, at jeg havde læst på nettet ikke gode udtaleler om firmaet og dens ejer Michael.
Hun forsøgte sig med en søforklaring i mine ører, herunder at de havde været parate til at annulere vores tidligere aftaler. Til dette kunne jeg kun svare, at det var de nødsaget til, da de ikke var juridisk holdbare.
Min indtil nu videre oplevelser med dette firma, er at disse har jeg absolut ikke lyst til at indgå nærmere samarbejde med.
Et godt råd herfra til Michael & mediadirekt kunne være at det med at sætte en banner på www.amino.dk nok ikke var det mest smarte sted, for nu blev da der endnu engang rodet noget "snavs" op om dette firma.
Jeg ser nu også de bruger landdækkende TV til deres budskaber. Det minder mig for meget om et andet firma, ved navn SIKKERBYG, som bruger samme salgsmetoder, og også er behandlet herinde.
Ib Abildgaard, H.D.
RÅD & MAL