Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mediadirekt hvem kender dem?

Side 6 ud af 12 (120 indlæg)
Fra Svenstrup J.
Tilmeldt 3. Nov 07
Indlæg ialt: 547
Fra  shopnord.dk Skrevet kl. 08:48 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Trådens titel er "hvem kender mediadirekt.dk"

Nu kender vi i hvert fald navnet, men er det er god reklame for firmaet?

Jeg kan kun give Elias ret i det han skriver:

Elias Sørensen:
Tænk på, at de fleste iværksættere herinde fra rent faktisk er jeres potentielle kunder. Tror ikke i finder et meget bedre sted at komme ud med jeres budskab og service, og på den vinkel fejler i groft.

Til LOWA5000 vil jeg sige:
Stop da dette ævl og bævl.
Det kan da godt være, at du er sur på firmaet, men se at få denne sag lukket og kom videre.
Jeg ser for øvrigt også, at du nu er igang på bl.a. Eniro/Sol med dit budskab.

Jeg tror, at vi alle har opfattet, hvad du er ude på.
Og jeg skal nok tænke mig om, inden jeg event bruger dette firma - det bliver i hvert fald ikke før, jeg får købt en diktafon, så jeg også kan optage eventuelle samtaler (hvilket jeg i ørvigt finder gfanske usmageligt - jeg fortrækker at aftaler nedskrives).

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4217
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 14:37 | Låst

Jeg kendte hellere ikke til mediadirekt.dk . Men blev på et tidpunkt kontaktet af en kvindelig sælger (jeg nævner ikke navn af hensyn til aminos moderators arbejde).

Så så jeg faktisk på en banner på www.amino.dk firmaets tilbud med søgeord for 125,- kr. pr, måned, med en bindingsperiode på min. 12 måneder og mindst vist nok 10 søgeord.

Blev også herefter kontaktet af samme kvindelige sælger, der imellem tiden også havde forsøgt sig med en ordrebekræftelse, som også blev annuleret af mig. Under hensyn til de mange business to business aftaler (forretninger imellem). Har man som aftalepartner (køber) en legal acceptfrist på 3 hverdage til at fortryde, har ikke noget for såvidt at gøre med den almindelige forbrugerbeskyttelse.

Jeg havde andetsteds set på www.amino.dk at man ikke skulle lave disse på bindinger m.m. så jeg havde søgt lidt information om firmaet i forvejen  

Sidste gang indtil videre jeg er blevet kontaktet af samme sælger oplyste jeg denne, at jeg havde læst på nettet ikke gode udtaleler om firmaet og dens ejer Michael.

Hun forsøgte sig med en søforklaring i mine ører, herunder at de havde været parate til at annulere vores tidligere aftaler. Til dette kunne jeg kun svare, at det var de nødsaget til, da de ikke var juridisk holdbare.

Min indtil nu videre oplevelser med dette firma, er at disse har jeg absolut ikke lyst til at indgå nærmere samarbejde med.

Et godt råd herfra til Michael & mediadirekt kunne være at det med at sætte en banner på www.amino.dk nok ikke var det mest smarte sted, for nu blev da der endnu engang rodet noget "snavs" op om dette firma.

Jeg ser nu også de bruger landdækkende TV til deres budskaber. Det minder mig for meget om et andet firma, ved navn SIKKERBYG, som bruger samme salgsmetoder, og også er behandlet herinde.

Ib Abildgaard, H.D.

RÅD & MAL

www.raad-mal.dk 

Fra Praha
Tilmeldt 20. Jan 10
Indlæg ialt: 517
Skrevet kl. 14:59 | Låst

Ib Abildgaard, RÅD & MAL:

Jeg kendte hellere ikke til mediadirekt.dk . Men blev på et tidpunkt kontaktet af en kvindelig sælger (jeg nævner ikke navn af hensyn til aminos moderators arbejde).

Så så jeg faktisk på en banner på www.amino.dk firmaets tilbud med søgeord for 125,- kr. pr, måned, med en bindingsperiode på min. 12 måneder og mindst vist nok 10 søgeord.

Blev også herefter kontaktet af samme kvindelige sælger, der imellem tiden også havde forsøgt sig med en ordrebekræftelse, som også blev annuleret af mig. Under hensyn til de mange business to business aftaler (forretninger imellem). Har man som aftalepartner (køber) en legal acceptfrist på 3 hverdage til at fortryde, har ikke noget for såvidt at gøre med den almindelige forbrugerbeskyttelse.

Jeg havde andetsteds set på www.amino.dk at man ikke skulle lave disse på bindinger m.m. så jeg havde søgt lidt information om firmaet i forvejen  

Sidste gang indtil videre jeg er blevet kontaktet af samme sælger oplyste jeg denne, at jeg havde læst på nettet ikke gode udtaleler om firmaet og dens ejer Michael.

Hun forsøgte sig med en søforklaring i mine ører, herunder at de havde været parate til at annulere vores tidligere aftaler. Til dette kunne jeg kun svare, at det var de nødsaget til, da de ikke var juridisk holdbare.

Min indtil nu videre oplevelser med dette firma, er at disse har jeg absolut ikke lyst til at indgå nærmere samarbejde med.

Et godt råd herfra til Michael & mediadirekt kunne være at det med at sætte en banner på www.amino.dk nok ikke var det mest smarte sted, for nu blev da der endnu engang rodet noget "snavs" op om dette firma.

Jeg ser nu også de bruger landdækkende TV til deres budskaber. Det minder mig for meget om et andet firma, ved navn SIKKERBYG, som bruger samme salgsmetoder, og også er behandlet herinde.

Ib Abildgaard, H.D.

RÅD & MAL

www. raad-mal.dk 

Er ret sikker på det er den samme "kvinde" som ringede mig op, og snakkede løs om alle de dejlige ting de kunne gøre for mig, da jeg begynder at spørge mere teknisk ind til disse ting, snakker hun uden om... men forsøger stadig at hængte mig på....   Da jeg spør om hun er klar over det det er et firma i Webbranchen hun har ringet til, så siger hun, skal jeg ikke bare sende dig en mail med lidt info, hvilket jeg siger at det skal hun være velkommen til..... hørte dog aldrig mere.

Venligst
Dennis Gram - Freelance Webdesigner

Tilmeldt 2. Apr 10
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 17:46 | Låst

Jeg havde heller aldrig hørt om dette firma før, men efter alt dette skal jeg da sørge for at holde mig væk, held og lykke MediaDirekt.

Tilmeldt 9. Apr 10
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 14:12 | Låst

(Deres adwords skriver er super)

Der har endnu ikke givet det ønsket resultat ud af sammenarbejdet, dog er der stadig klik tilbage

Edit:
Indlæg ændret grundet fejlinfo, grundet en misforståelse i en enkelt mail. Fra min side.

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 14:34 | Låst

Elias Sørensen:

Ja, som scn siger. Må man overhovedet logge og opbevare kopier af samtaler uden notifikation til nogen af parterne?

tdc logger også alle samtaler, vi skulle ikke sige noget (kundeservicemedarbejder).

Det blev indført på grund af fejl og så blev nogen samtaler brugt til kurser.

Mikkel

Fra Næstved
Tilmeldt 8. Mar 08
Indlæg ialt: 159
Fra  Franz Media Í/S Skrevet kl. 14:45 | Låst

mener faktisk man får det afvide når man ringer til TDC (eller rettere gjorde man sidst jeg kontaktede dem) 

Med Venlig Hilsen 

Kasper Franz

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 14:49 | Låst

Da vi/de begyndte med det, var der ikke noget oplyst, men kan godt være de har fået det lagt ind i deres lange ventekø

Mikkel

Fra Lynge
Tilmeldt 17. Nov 07
Indlæg ialt: 143
Fra  JH Service Skrevet kl. 19:28 | Låst

Til Mediadirekt

Jeg ved ikke lige hvad jeg skal sige om jeg er en super tilfreds kunde hos Mediadirekt. Jeg bliver trukket ca 1500,- hver mdr. og hvad har jeg fået ?. Det kan godt være at man er synlig på nettet, men om man for kunde henvendelser ja det tvivler jeg på, og har opgive at tænke mere over det. Og jeg kan først opsige min aftale efter et år, så der er en rum tid endnu. Så vil da med spænding vente på kunde henvendelser og derved blive glædelig overasket.

Med venlig hilsen

Jannie Hemmingsen / JH service

Fra Odense
Tilmeldt 27. Nov 07
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 08:04 | Låst
Gennemsnit 1,5 stjerner givet af 2 person

Hej Jannie.

Jeg ved ikke lige helt om jeg skal læse din besked som positiv eller negativ.

Men fakta er, at du faktisk kun betaler kr. 1.250 Smile og ja om du får kunder kan jeg af gode grunde ikke kommentere, men det jeg kan kommentere, er at du efter at have været online i 2 uger, lægger 80% af dine søgeord på side 1 på Google og de sidste på side 2 - så det synes jeg da er meget godt - men ja når alt kommer til alt, så gælder det jo for dig om at få nye kunder ud af det - og det vil jeg da også forvente at du gør med disse gode placeringer.

Michael - Mediadirekt

Side 6 ud af 12 (120 indlæg)