Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nyhedsbrev hvordan

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. Sep 10
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 15:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej 

Best praktisk med at have Tilmelding til ens nyhedsbrev på ens online shop, hvad er det efter jeres mening og erfaring ?

Og i forhold til SEO.

Skal man have en side til nyhedsbrevet f.eks. www.minside.dk/nyhedsbrev som de her gør her

http://www.skogalleriet.dk/nyhedsbrev

Eller skal man bare have en boks som kommer frem mit på siden når man trykker på et Nyhedsbrev ikon , lidt som de har her ( nederst højre hjørne ) http://www.thissocks.dk 

Ser frem til at læse jeres svar :-)

Fra Aalborg
Tilmeldt 6. Jan 13
Indlæg ialt: 471
Skrevet kl. 15:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rys.

En popup som de benytter på thissocks, hvor man kan vinde en præmie konverterer rigtigt fint og kan helt sikkert anbefales.

Derudover har jeg hørt om flere der har haft stor success med at give kunderne mulighed for at få en lille gratis gave mod tilmelding til nyhedsbrevet i checkout, som også skulle have en rigtig fornuftig konveteringsgrad.

CDKeypriser.dk - Find de bedste priser på dit næste computerspil. 

Tilmeldt 9. Sep 10
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 16:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Simon Kragh:

Hej Rys.

En popup som de benytter på thissocks, hvor man kan vinde en præmie konverterer rigtigt fint og kan helt sikkert anbefales.

Derudover har jeg hørt om flere der har haft stor success med at give kunderne mulighed for at få en lille gratis gave mod tilmelding til nyhedsbrevet i checkout, som også skulle have en rigtig fornuftig konveteringsgrad.

Hej Simon

Tak for dit svar. Hvor meget skal man spørge efter ? Bare mail adressen eller for og efter navn. ? Hvis man laver en popup uden egentlig URL hvad siger Google til dette ? 

Tilmeldt 26. Jul 14
Indlæg ialt: 41
Fra  40plus.dk Skrevet kl. 19:42
Hvor mange stjerner giver du? :

rys:

Best praktisk med at have Tilmelding til ens nyhedsbrev på ens online shop, hvad er det efter jeres mening og erfaring ?

Og i forhold til SEO.

Skal man have en side til nyhedsbrevet f.eks. www.minside.dk/nyhedsbrev som de her gør her

Hejsa,

Du skal nok prøve dig lidt frem, for at se, hvad der virker bedst hos dig og din kundegruppe. Min erfaring er, at mange synes at en popup box kan være temmelig irriterende. Men jeg er også ret sikker på, at mange af dem som benytter sådan en, vil sige at den ofte er ganske effektiv mht. at få tilmeldinger til nyhedsbrevet.

Mht. SEO, så er seo jo et ganske bredt område. Men hvis du f.eks. tænker på, at folk skal kunne finde dit nyhedsbrev via en Google søgning, så bare drop at bruge mere tid på det. Jeg tvivler på, at der generelt set kommer ret mange tilmeldinger til nyhedsbreve via Google søgninger (direkte relateret til nyhedsbrevet)

mvh.

Dating på 40plus.dk - stedet hvor voksne mødes.

Fra Aalborg
Tilmeldt 6. Jan 13
Indlæg ialt: 471
Skrevet kl. 20:48
Hvor mange stjerner giver du? :

rys:

Hej Simon

Tak for dit svar. Hvor meget skal man spørge efter ? Bare mail adressen eller for og efter navn. ? Hvis man laver en popup uden egentlig URL hvad siger Google til dette ? 

Jeg ville bare spørge efter emailen. Generelt falder der flere folk fra, jo mere der skal udfyldes.

Hvad tænker du på med hensyn til SEO og dit nyhedsbrev? Sandsynligheden for at der kommer folk ind fra google for at lande på en side der er for tilmelding til et nyhedsbrev lyder urimeligt lav ;-) 

CDKeypriser.dk - Find de bedste priser på dit næste computerspil. 

Tilmeldt 9. Sep 10
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 21:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Morten Jensen:

rys:

Best praktisk med at have Tilmelding til ens nyhedsbrev på ens online shop, hvad er det efter jeres mening og erfaring ?

Og i forhold til SEO.

Skal man have en side til nyhedsbrevet f.eks. www.minside.dk/nyhedsbrev som de her gør her

Hejsa,

Du skal nok prøve dig lidt frem, for at se, hvad der virker bedst hos dig og din kundegruppe. Min erfaring er, at mange synes at en popup box kan være temmelig irriterende. Men jeg er også ret sikker på, at mange af dem som benytter sådan en, vil sige at den ofte er ganske effektiv mht. at få tilmeldinger til nyhedsbrevet.

Mht. SEO, så er seo jo et ganske bredt område. Men hvis du f.eks. tænker på, at folk skal kunne finde dit nyhedsbrev via en Google søgning, så bare drop at bruge mere tid på det. Jeg tvivler på, at der generelt set kommer ret mange tilmeldinger til nyhedsbreve via Google søgninger (direkte relateret til nyhedsbrevet)

mvh.

Hejsa 

Takker :)

Det jeg mener med SEO er at hvis man har en boks, har den jo ikke en URL og boksen er gemt væk indtil man trykker på knappen, så kommer boksen frem. Vil Google ikke se sig lidt sur på det da det er en gemt tekst ? Jeg surfede lidt på Google og faldt over denne side, ( ved ikke lige hvorfor da den er fransk men ja :-) ) , http://www.napapijri.com/fr/femme/sacs  Oppe i toppen er der en Newsletter og der falder en boks ned hvis man trykker på denne.

Tilmeldt 9. Sep 10
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 21:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Simon Kragh:
Jeg ville bare spørge efter emailen. Generelt falder der flere folk fra, jo mere der skal udfyldes.

Godt, takker

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)