Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Flere nyhedsbrevs tilmeldinger

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Nykøbing F.
Tilmeldt 25. Sep 13
Indlæg ialt: 6
Fra  Sydhavsdeal.dk Skrevet kl. 14:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle i super kloge hoveder :-)

Jeg har kastet mig ud i "lokalt" dealsite på Lolland Falster og Sydsjælland. 

Det går i perioder ok, men jeg har et stort problem. Jeg mangler tilmeldinger til mit nyhedsbrev. Jeg mangler lidt råd og gode ideer til hvordan jeg kan øge antallet og gerne lidt hurtigt :-) Vi har ca solgt deals i 1,5 mdr. og har pt. små 700 tilknyttet nyhedsbrevet. Vi har brug for mange flere.

Pt. gør vi det at vi har popup på forsiden og andre synlige tilmeldingsbannere på undersider. Vi bruger adwords, facebook, banner markedsføring, og andet.
Men det går lidt for langsomt. 

Jeg håber i kan hjælpe med lidt her.

Mvh
Lasse 

Fra København Ø
Tilmeldt 20. Jun 14
Indlæg ialt: 20
Fra  Moice Skrevet kl. 12:54

Hej Lasse

Jeg vil bestemt også tale for, at du skal "lokke" dine kunder med en konkurrence, et særligt tilbud eller lignende. Det er efterhånden standarden, når man giver sin e-mail adresse til gengæld.

Og så handler det jo om at kommunikere de fordele, man får som medlem. Ultra kort.

Jeg tænker også, at du må benytte dig af, at du er "lokal". Hvad er dine fordele ift. de store sites?
Og kan du evt. lave samarbejde med lokale købmænd, sportsforeninger etc. Enten digitalt eller simpelt hen ved at smide visitkort på stederne?
Overvej igen hvem din målgruppe er og hvordan deres "net-adfærd" er.

Det er vel også forsøget værd at få noget PR på, at du har skabt et lokalt modspil til større, mere kendte sites?

Håber det kan give nye idéer :)

/Rikke

Tilmeldt 11. Oct 10
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 14:18

Hej Lasse.

Prøv evt. med en julekalender på facebook i december, hvor du har daglige tilbud/konkurrencer bag hver låge og man tilmelder sig nyhedsbrevet for at åbne lågerne. Vi laver dem for flere kunder og det giver et godt boost i nye permissions. Se evt. http://www.corecph.dk/julekalender.html. 

Jesper

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)