Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til at øge salget...!!!

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 9. Oct 10
Indlæg ialt: 60
Fra  DJ Lookalikes Skrevet kl. 12:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminoer

Jeg er på jagt efter gode erfaringer/råd omkring hvordan man kan øge sit salg via en webshop.

Jeg vil tillade mig at være specifik og bed jer kigge på denne webshop(http://jm-denmark.com/) og herefter komme med jeres erfaringer.

Generelle erfaringer med øget salg er dog også meget velkomne.

På forhånd tak og god eftermiddag til alle

PS! Hvis i ser noget i kan lide på siden så hold jer endelig ikke tilbage med at købe ;)

Et af Danmarks billigste mobildiskoteker - www.djlookalikes.dk

Tilmeldt 17. Feb 11
Indlæg ialt: 175
Fra  Xpress Tryk ApS Skrevet kl. 13:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Robin

Først vil jeg sige at det er nogle super flotte ure og tillykke med den pris i vandt.

En enkelt ting på hjemmesiden er når jeg flytter min mus henover et billede af urerne så bliver de vist under de andre billeder i stedet for over så man kan se det (jeg tjekkede det kun med Explorer).

Mht. mersalg så vil mit råd være at få det ud i en del flere butikker end de 3 i har i forvejen. Jeg tror at mange der går efter ure i den prisklasse vil se og mærke uret, så længe det ikke er så kendt som de store mærker. Og så se om i kan få lov at få nogle skilte eller en roll-up eller andet ind i forretningerne så der er mere fokus på jeres varer.

Held og lykke med projektet. Jeg tror virkelig i har en chance for stor succes med de flotte designs i udvikler.

Mvh Brian
Fra Ringe
Tilmeldt 5. Jul 14
Indlæg ialt: 217
Skrevet kl. 13:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Med varer i den prisklasse, holder det bare ikke med produkttekster, der er fyldt med fejl og vrøvlesætninger.

Et ur er ikke mystisk (før man åbner det op) og det har så absolut ingen personlighed.

Nu er jeg selvfølgelig tekstmenneske, men jeg tror oprigtigt på, at jeg ikke er den eneste, der mister tiltroen til jeres ure, efter at have læst jeres produkttekster. De er alt andet end professionelle og købsfremmende.

Fra Ringe
Tilmeldt 5. Jul 14
Indlæg ialt: 217
Skrevet kl. 13:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Og så skal I selvfølgelig i gang med at brande jeres mærke og jeres design - både online og offline. Har I lavet en markedsføringsstrategi eller er I først i gang med det nu?

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 13:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Robin

Det er en flot hjemmeside :)

Jeg har ikke brugt lang tid på siden, men her er nogle udfordringer som jeg lige ser det:

- Dit brand JM - jeg har aldrig hørt om det før. 

- Jeg savner nogle billeder af hvordan urene ser ud på et håndled

- Jeg aner ikke om jeg skal købe croco eller hvad - umiddelbart ligner mange af dem hinanden utrolig meget.

- Når jeg giver 1000kr+ for et ur, er jeg så sikret at det virker om 5 år?

- Jeres produkttekster er rent ud sagt møg kedelige og produkt-faktuelle. Jeg har ikke brug for et ur for at se tiden - det gør jeg på mobilos. Jeg har brug for et ur som en accessory - fashion statement. Hvilke værdi får jeg ud af at have uret på? Ud over at det på en gammeldags facon fortæller mig hvad klokken er? Skriv nogle emotionelle produkttekster

- Jeg savner en guide. Fx hvis jeg vil udtrykke elegance hvilke ur skal jeg så vælge? Og hvis jeg vil have et sporty look, hvilke ur skal jeg så vælge?

- Hvad siger andre kunder om urene? Hvilke ure har andre købt - hvilke er mest populære?

Håber det kan hjælpe dig videre og give dig lidt at tænke over :)

Hilsen Morten

Fra København
Tilmeldt 9. Oct 10
Indlæg ialt: 60
Fra  DJ Lookalikes Skrevet kl. 13:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for lynhurtig feedback.

Der er masser at tænke over.

Hvis der skulle være flere der vil byde ind skal de være velkomne.

Et af Danmarks billigste mobildiskoteker - www.djlookalikes.dk

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2813
Skrevet kl. 14:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Klasse ure, wow rigtige flotte !

Jeg kan ikke rigtigt finde jeres adresse nogen steder kan det passe ? Det hjælper maaske ikke saa meget paa jeres salg men jeg synes at det er en god ting at skrive ens adresse paa en hjememside. F.eks under kontakt og nede i footeren.

Mvh

Anders

Fra København
Tilmeldt 9. Oct 10
Indlæg ialt: 60
Fra  DJ Lookalikes Skrevet kl. 14:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for de rosende ord og kritikken.

Tak for alle jeres respons.

Et af Danmarks billigste mobildiskoteker - www.djlookalikes.dk

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2813
Skrevet kl. 14:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Forresten virker jeres: FB, Twitter og Instagram links i bunden af jeres side ikke.

Fra København
Tilmeldt 9. Oct 10
Indlæg ialt: 60
Fra  DJ Lookalikes Skrevet kl. 16:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Typisk! 

Tak anders :)

Et af Danmarks billigste mobildiskoteker - www.djlookalikes.dk

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)