Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Universitets studerende tilbyder GRATIS konsulentarbejde til virksomhed - indtil december

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Sep 14
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 11:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Vi er en gruppe på 5 mennesker, som går på 5. semester i Softwareudvikling (bachelor) på IT-universitet i København. Som en del af dette semester skal vi arbejde sammen med en etableret virksomhed i hovedstadsområdet.


Vores opgave går ud på at tilbyde gratis konsulentarbejde ved at finde, analysere og formulere en løsning til at løse et konkret problem/problemer. Problemer eller aspekter som kunne effektiviseres kunne være i forhold til både IT, organisation og arbejdsprocess. Vores arbejdsmetode ville f.eks. foregå ved at komme i dialog med de ansatte, og observere de problemer de støder på. Vi vil gerne opnå et arbejdsforløb, hvor vi er i dialog, og samarbejder med virksomheden om at finde løsninger.

Vi ville være begejstrede for at finde problemer, som medarbejderne måske brænder inde med, og løsninger som i måske ikke havde i sigte. Når forløbet er slut, er ideen at vi skal have fundet et problem eller flere og fundet frem til en relevant og realistisk løsning, samt få beskrevet løsningen og dens indflydelse.

Angående projektforløbet og tidsplan.

Projektet forløber til midt december. Vi har i planen 5 møder vi godt kunne tænke os at holde med en styringskomitee, bestående af en eller flere beslutningstagere og eventuelle interessenter. Det første møde skal vi bruge på at lære i hinanden og kende, få afstemt vores forventninger og aftalt en foreløbig plan for projektet.

Hvis dette kunne have interesse så meld endelig tilbage. Enten her eller til morts@itu.dk

Mvh.

Simon Alexander Kern
Morten Silberbauer Langholz
Yu Hin Øgendahl Pang
Thomas Christiansen
Martin Bo Heiberg

Fra Hyrup
Tilmeldt 10. Jul 08
Indlæg ialt: 266
Fra  BRIGITTA MATHILDE Reolmontøren Skrevet kl. 12:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morts

Jeg har rettet lidt i jeres overskrift - i håb om at I fanger interesserede virksomheder :-)

God vind med projektet 

Brigitta Mathilde

Tilmeldt 10. Sep 14
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 10:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej vi søger stadigvæk en virksomhed at arbejde sammen med. Dette bliver vores sidste post.

Fra København
Tilmeldt 24. Nov 13
Indlæg ialt: 43
Fra  Webflair.dk Skrevet kl. 10:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten,

Jeg er meget interesseret - og har muligvis det fedeste setup at arbejde videre med.

Kan jeg få dig til at ringe til mig på 60618104.

Mvh. Mikkel

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)