Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vil du bidrage konstruktivt til at gøre banken bedre?

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 9. Sep 14
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 21:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg har fået den spændende opgave, at komme med nogle input til min ledelse på en fremtidig strategi omkring, hvordan vi kan blive bedre til at rådgive iværksættere. Jeg arbejder i en Bank (ja, du læste rigtigt), og jeg kunne virkelig godt bruge jeres konstruktive input.

Det kan både være rådgivning, strategisk sparring, service, produkter eller et kreativt og innovativt forslag, hvor I tænker helt ud af boksen 😄

Jeg gæder mig til at høre fra jer...

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 22:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Velkommen til - Løvens hule, hvor mange elsker at hade bankerne :)

Der er vel en altoverskyggende del som mange iværksættere mangler - Kapital - RISIKOVILLIG Kapital :)

Så, hvis du kan fremtrylle det hos ledelsen bliver du helt sikkert populær blandt især nystartede iværksættere.

Men, ellers ville jeg da foreslå at i holdt nogle gå hjem møder, hvor i inviterede potentielle iværksættere, og forklarede hvad I forventer af en som gerne vil i gang, men liiiigee mangler lidt startkapital.

Altså - helt specifikt , så som gennemarbejdet prospekt, budget mv.

Alt for mange nye spilder både deres egen, investorer og bankernes tid ved at møde helt uforberedt frem.

Måske har i nogle succeshistorier - iværksættere i allerede har hjulpet, og så kunne i jo passende invitere dem, så de også kunne give gode råd.

Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 23:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Eventuelt skulle du have set hykleriet på dr3, igår mandag klokken 22 - der var nogle gode pointer om, hvad bankerne kunne tage og stramme op i :)

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4212
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 00:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg tror og oplever, at pengeinstitutter lever i "egen verden" (bag skrivebordene) alt for meget.

Lidt på samme måde som øvrige (rådgivere, organisationer, politikerer m.m.).

Blive mere synlige i "marken" ( de selvstændiges hverdag). det kan være lige fra nemid der driller til andre af hverdages mange gøremål for en typisk erhvervsdrivende.

Hvorfor har man ikke "rullende" pengeinstitutter ??? Wink

Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1259
Skrevet kl. 08:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Det ville være ønskeligt hvis I f.eks. oprettede en Fond til ære for iværksættere, vil være specielt gavnligt for IT iværksættere. Når fonden eksisterer kan i tilbyde Jeres kunder at overføre et lille beløb hver måned og folk kan donere penge ved deres død, andre iværksættere kan donere gaver ect.  Når i deler ud så kræv f.eks. at få 2% af omsætningen retur så andre iværksættere kan nyde godt af kapitalen senere. 

Dvs. banken har den opgave at starte og drive fonden, på længere sigte vil pengene komme af sig selv.

Der findes mange iværksætter fonde, men mange (de fleste) er oprettet af gamle rigmænd der ved deres død ønsker at hjælpe i den sektor de selv startede i for 80 år siden. Da der ikke eksisterede IT for 80 år siden er der mangel på hjælp til IT iværksættere, specielt dem der ønsker at starte småt.

Jeg behøves vel ikke at nævne at det vil være Jeres bank der får den første kontakt med mange nyetablerede virksomheder, så I derved også kan få de fremtidige bankforretninger.

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 08:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Merete Friis:
Jeg har fået den spændende opgave, at komme med nogle input til min ledelse

Gør det nemt for de nye iværksætter at oprette en erhvervs konto. Lav et samarbejde med nogle revisorer og andre relevante folk i forhold til de selvstændige. Altså en samlet startpakke når de henvender sig til jer.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 08:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hvilken bank repræsenterer du ?

Tilmeldt 27. Aug 14
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 08:51 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Dette indlæg er blevet slettet.
Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2491
Skrevet kl. 08:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Ib Abildgaard, RÅD & MAL:

Jeg tror og oplever, at pengeinstitutter lever i "egen verden" (bag skrivebordene) alt for meget.

Lidt på samme måde som øvrige (rådgivere, organisationer, politikerer m.m.).

Blive mere synlige i "marken" ( de selvstændiges hverdag). det kan være lige fra nemid der driller til andre af hverdages mange gøremål for en typisk erhvervsdrivende.

Hvorfor har man ikke "rullende" pengeinstitutter ??? Wink

Det ville jo kræve at bankerne igen ansatte flere folk, frem for at fyre som de gør nu. Og hvem skal betale andre end kunderne i banken?

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4212
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 15:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Fru Hartmann:
Det ville jo kræve at bankerne igen ansatte flere folk, frem for at fyre som de gør nu. Og hvem skal betale andre end kunderne i banken?

Der er som bekendt ikke meget der er gratis, i hvert fald på den lange bane.

Jeg mener at denne evt. merpris kunne være givet godt ud for den enkelteWink

Nu tror jeg også at trådstarters hensigt og ide var at indsamle en masse ideer og gode inputs ? Wink

Og ikke deltagere der skulle sidde og sorterer i forskellige ideer Wink

Det må være trådstarters bankledelse der gør dette ?

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)