Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Endnu en webshop skal laves..

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 25. Feb 11
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 08:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Her kommer et af de indlæg, som der tidligere har været tusindvis af tidligere.

Jeg vælger dog at lave et nyt, da jeg ikke kan få de svar, som nogle af de andre indlæg leverer.

Jeg har med min samarbejdspartner et mindre frugt engros firma.

Vi ønsker at gå online med en hjemmside, hvor der skal være mulighed for betaling.

Vi har købt et domænenavn. Og troede egentlig også at det kunne vi sagtens sætte op via danhost.dk. Men jeg blev klogere..

(understreger lige her, at vi på ingen måde hænger Danhost ud, vi har fået en rigtig god service ved dem!) Vi skal bare have mere hjælp.

Nu kommer det helt store spørgsmål så - Er der en som kan hjælpe os med følgende:

-Design af en side (vi har en skitse i papirsform, hvis det hjælper)

-Sørge for at der er betaling på med dakort, visa osv..

-Sørge for at den side er køreklar, når du er færdig.

Vi vil selvfølgelig betale for det, men hvad er prisen for denne opsætning? - Hvis vi selv betaler et abonent eks. ved danhost. 

Skriv endelig herinde, eller send en privat besked, hvis det er mere omfattende spørgsmål?  

Tilmeldt 6. Sep 14
Indlæg ialt: 1
Fra  OMOP.dk Skrevet kl. 09:18

Hej Jansen,
vi vil gerne give et uforpligtigende tilbud på jeres siden ud fra de ønsker og tanker i har.

Du er meget velkommen til at sende dine kontaktinformationer og eventuelle ønsker og tegninger til adresse info@omop.dk

I OMOP udvikler vi hovedsagligt hjemmesider der kan lidt mere, men vi vejleder gerne om basale opsætninger og standardløsninger.

Du kan se vores seneste kunde her: www.copenhagencoaching.dk

Go' weekend.

Mvh Hasse

Tilmeldt 9. Aug 14
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 09:18
Side 1 ud af 1 (3 indlæg)