Hej Tonny,
der er mange ting der kan arbejdes på, men der er også gode elementer 
Jeg kan forstå at denne side fungerer som ekstern side, til jeres firmaside. Dét synes jeg er lidt mærkeligt, men okay, cool nok hvis det er dét I vil - men så må I tjekke om brugeren kommer fra jeres side eller fra Google (eller Amino, o.s.v.), for hvis man ikke kommer fra jeres egen side vil man ikke forstå et klap af det, og så mister jeres navn troværdigheden.
Når dét så er gjort, så er I nødt til at fokusere lidt mere på designet på siden. Når man kommer ind på forsiden skal man ledes hen til dét I vil have man skal gøre - i dette tilfælde booke en tid. Kunne I ikke have booking kalenderen på forsiden, for at fjerne et irriterende step for brugeren, sådan at de slipper for at oprette en bruger? I kan jo bare have samme felter over kalenderen.
Og så selve kalenderen: systemet er egentlig udmærket, men igen er jeg nødt til at kritisere designet lidt. Guiden må hér skulle være i fokus - måske I kunne lave en lille step-by-step guide i toppen? sådan så der står "1: Vælg type vinduesvask -> 2: Vælg dato" o.s.v.
Og så en sidste ting, som ville sætte prikken over i'et: når man støder på teksten Der er desværre ingen ledige tider denne dag, kunne I med fordel foreslå en nærtliggende dag hvor I har tid. Jeg tror hurtigt man mister tålmodigheden hvis man rammer 2-3 af de beskeder i træk.
Og så den røde boks - den skræmmer - måske lav den gul i stedet?
Generelt råd:
Sørg for at have brugerens oplevelse i tankerne. De skal hele tiden guides til at gøre det I vil have dem til, og det skal være super nemt for dem, så de
får en god oplevelse. Google-feltet er for de fleste ikke særlig langt væk, og med ét kan de være på vej mod en konkurrent, og dét ville være ærgerligt.
Tjek siden GoodUI - der er hamrende mange gode tips til do's & dont's, så hvis du gennemgår den slavisk er der mange ting at hente. Det kan også være en god idé et abonnere på deres nyhedsbrev, hvis man vil holde sig opdateret.
Held og lykke med det!