Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Niche webshop (iPhone/smartphone gadgets & tilbehør)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 30. Nov 12
Indlæg ialt: 59
Skrevet kl. 11:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej en ven og jeg har i lang tid gået rundt med en ide om at starte en niche sammen. Vi har kigget lidt på at lave en webshop med iphone gadgets & tilbehør. 

Men der er jo ekstremt mange ting man skal have styr på, så kommer med et utal af spørgsmål. :)

Hvilken leverandør skal man benytte sig af? En grossist eller evt. Aliexespress. Og vi kunne også godt tænke at at høre prisen på at hente de forskellige produkter hjem (covers, ladere, ladere til bilen, skærmbeskyttelse, mv)

Hvad er efter jeres erfaring bedst i forhold til hjemmeside, shopify, wordpress?

Hvordan kan man gøre så både dankort, mastercard, paypal, osv. er en mulighed som betalingsløsning

Hvad kosher god SEO

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 11:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Start med SEO gutten først, så må du se om du har budget til det andet bagefter Big Smile

Fra Aarhus
Tilmeldt 8. Sep 12
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 14:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Gadgets og mobiltilbehør lyder i mine ører ikke særlig niche agtige, da der findes flere hundrede af dem i forvejen. Det er måske et af de markeder med allerstørst konkurrence. Så hvis det er en niche skal i nok holde jer til et bestemt felt. 

For at kunne købe på alienexpress o.l. sider skal i først være importregistreret ellers må i ikke importere varer ind i danmark fra tredje lande. Prisen er jo umulig at sige noget om. Det kommer netop an på om i vælger en grossist eller lader jer importregistrere og køber kina produkter igennem alienexpres. I så fald kan du jo importere for få kroner pr. cover f.eks. Så skal der ligges lidt told på, men det er stadig meget lavt.

For at kunne tage dankort mv. skal i bruge en betalingsløsning som der findes rigtig mange af efterhånden. Blandt andet paypal. For at kunne tage almindelige danske kort skal i ligeledes have en aftale med nets eller lignende. (hvilket er halv dyrt) 

Så jeg tror i lige skal sætte jer lidt mere ind i tingene først og læse lidt op på hvad det kræver og hvad det er præcis i gerne vil. Så kan i komme med mere konkrete spørgsmål, som alt andet lige er noget nemmere at svare på for os andre brugere.

Men held og lykke med det hele. jeg håber det her har sat lidt tanker igang, for det er alpha omega inden man starter :) 

FlexiPower er en elektronik webshop med fokus på universal strøm og produkter til farten. 

Tilmeldt 30. Nov 12
Indlæg ialt: 59
Skrevet kl. 19:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej simon, mange tak for dit svar. :)

Vi har kontakt med et dansk import firma, som importerer varene, så vi slipper for moms'en og at skulle importregistreres. 

Mener der er epay mener jeg det hedder. Jeg vil også lige undersøge det med nets nærmere.

Men ja det kan jeg sagtens se, det skal vi. Mange tak for svaret! 

Fra Aarhus
Tilmeldt 8. Sep 12
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 20:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Epay er også en god betalingsløsningsudbyder men derfor kræver det alligevel en indløsningsaftale med nets for at kunne modtage betalinger via. Rene dankort.

Du kan læse mere om det på deres egen hjemmeside. Ligesom du kan få et indblik i de forskellige samlede kortgebyre på http://kortgebyr.dk

Da det er dyrt for en nystartet virksomhed er der nogle webshops der forsøger sig med læsninger der ikke kræver indløsningsaftaler. Som F.eks paypal. Her kan du så ikke modtage alle former for kort osv. Og derfor kan man potentielt miste kunder. Så det er en af se store spørgsmål alle webshops uden kæmpe salg har med sig selv.

FlexiPower er en elektronik webshop med fokus på universal strøm og produkter til farten. 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)