Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skrivning af jobansøgning

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 24. Jul 06
Indlæg ialt: 1187
Skrevet kl. 19:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej folks :)

Jeg er igang med at søge job, men har måtte sande at jeg nok skal have noget professionel hjælp til at skrive en ansøgning.

Jeg mangler én der kan stille mig de rigtige spørgsmål, og hjælpe med at få det skrevet ned :)

Kender i nogen?

Mvh

Jesper 

Tilmeldt 24. May 07
Indlæg ialt: 59
Skrevet kl. 23:25

Hej Jesper

Har du prøvet at se de jobansøgninger der ligger på nettet allerede...f.eks på stepstone.dk. Dem har jeg haft stor glæde af at læse og finde inspiration i, da man ¨jo ikke har så mange chancer for at gøre et godt indtryk.Hmm Prøv evt. at google lidt på ansøgninger og uopfordret ansøgninger.

Når du for stykket noget sammen, kan du evt. sende det til mig så vil jeg gerne læse det igennem og give mit indput.

m(snabela)soby.dk

Mvh Malene...ivrig jobsøger Smile

Messearrangør Søby Promotion

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 23:27

Det funker altså ikke at få en professionel til at skrive ansøgningen.
Jeg vil gerne tilbyde dig sparring og sprogvask, men hvis JEG skriver din ansøgning, bliver det jo et problem, når DU skal leve op til den ved samtalen.

Ring eller send en mail, så finder vi ud af et tilbud.

mvh Hans

9787 9898
kjer@kjers.com

Tilmeldt 24. Jul 06
Skrevet kl. 09:53

Hej :)

Jeg tænkte nu også mere på hjælp med formulering, samt med at få de rette elementer med i ansøgningen.

Mvh

Jesper 

Fra Munklinde, Ikast
Tilmeldt 6. Aug 07
Indlæg ialt: 250
Skrevet kl. 10:21

Hej Jesper

I min virksomhed, hjælper jeg ofte folk med at skrive ansøgning. Du er meget velkomen til at kontakte mig.

Fremgangsmåden er som følger:

1. Du ringer og fortæller om din baggrund og jobønsker
  2. Du sender mig kopi af evt. stillingsopslag, som du ønsker at søge. Du sender mig også dit CV og dit eget udkast til en ansøgning.
  3. Jeg gennemgår materialet og udarbejder forslag til eventuelle ændringer (f.eks. forslag til omformulering, emner der skal uddybes eller nedtones o.s.v.)
  4. Sammen gennemgår vi materialet, så det tilpasses dig, din personlighed og dine kompetencer. Den endelige ansøgning er dit ansvar.

Som udgangspunkt går jeg ud fra, at du er eksperten på dit arbejdsområde. Jeg sikrer blot, at du får alle relevante oplysninger med i din ansøgning og dine evner og kompetencer bliver fremhævet.

Ofte foregår det hele via telefon og e-mail.

Indtil nu har jeg (indenfor jobsøgning) arbejdet med alt fra psykologer, ledere i offentlige stillinger, maskinmestre, pædagoger, direktører indenfor it, bibliotekarer o.s.v.

Med velig hilsen

Skou

Tilmeldt 24. Jul 06
Skrevet kl. 21:19

Hej Skou,

Har du en mailadresse, eller eventuelt en MSN adresse, hvor jeg kan sparre lidt med dig. Jeg er selv ved at forsøge mig med en ny ansøgning og CV, men kunne godt tænke mig at få det læst igennem.

På forhånd tak :) 

Fra Munklinde, Ikast
Tilmeldt 6. Aug 07
Indlæg ialt: 250
Skrevet kl. 22:21

Jesper N. Jepsen:

Hej Skou,

Har du en mailadresse, eller eventuelt en MSN adresse, hvor jeg kan sparre lidt med dig. Jeg er selv ved at forsøge mig med en ny ansøgning og CV, men kunne godt tænke mig at få det læst igennem.

På forhånd tak :) 

Du er velkommen til at skrive til mig på kontakt@skou-coaching.dk

Mvh.

Skou

Fra Flensburg
Tilmeldt 23. Sep 07
Indlæg ialt: 574
Fra  SunTzuGames Skrevet kl. 23:56

Hej Jesper,

Jeg vil gerne smide dig en af mine gamle jobansøgninger afsted med et par kommentarer, så kan du jo tage det du vil bruge og lade resten ligge - for som Hans også skriver, sååårh er det sq vigtigt at det er personen selv der kan stå inde for det ;)
Derudover håber jeg du vil tage et smut forbi www.projektopslag.dk i ny og næ, og se om der er noget du ville kunne udfordre dig selv med, mens du har muligheden for at arbejdet projektorienteret.

Held og lykke med jobsøgningen...

Venlig hilsen Emil Larsen
Vild med brætspil? - Sun Tzu Games

Tilmeldt 7. Feb 09
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 15:54
Side 1 ud af 1 (9 indlæg)