| 
 Undskyld mig, har vi ikke lige været den igennem? To mennesker _kan ikke_ dele noget 50/50. Det er noget vrøvl. 
 Typisk vil man bare sige 51/49, hvis det skal deles ud på 3 personer så 51%, 24.5% og 24.5% 
 Jeg vil anbefale dig at holde op med at overspringshandle (det her er en overspringshandling) og komme igang med projektet istedet :-) Jeg gav dig løsningen i dit indlæg igår, i anpartshaver overenskomsten skal der stå at virksomheden tegnes af dig at du tager alle beslutningerne, uagtet dine partneres ejerandele. Den del kan din advokat nemt formulere for dig. | 
Mikkel læs de andre svar mht. ejerandel fordelingen. Mit Holding ejer 50% af driftselskabet, modparten (selskab) ejer de resterende 50%. I modpartens selskab er der 3 ligeværdige ejere.
Men du svarede ikke på mit spørgsmål.
De vil ikke gå med til 51/49. Det skal være 50/50. Det er ligesom derfor jeg skriver.
Det er faktisk ret vigtigt det her Mikkel - især hvis det bliver til noget stort, så er det rimelig vigtigt at man har ejeraftalen fuldstændig på plads fra staren.

Bliv gratis medlem
  Bliv gratis medlem

Opret bruger
Opret bruger