Hej Amino'er /Victor |
Det er skidt at du ikke har linket til siden!
Hej Amino'er /Victor |
Det er skidt at du ikke har linket til siden! |
FU.. det tog lang tid inde jeg så menuen i toppen, og dermed fandt ud af at du havde noget at sælge! - Undrede mig meget over gratis fragt, når der nu ikke var produkter. Gør det tydeligt og nemt for mig at købe det du vil sælge. |
Enig med Carsten. Jeg undrede mig også over at der ikke var produkter. Menuen kunne godt være mere tydelig. F.eks. i venstre side. I kan også arbejde lidt med jeres titletags/sidetitler. Mette |
BusinessSupport.dk Bogføring | Hjemmesider | Webshop
Interessant produkt. Den her: "Skilåsen giver dig besværliggørelse mod tyveri af dine ski----" skal da lige omformuleres. Det er forhåbentlig ikke mig, ejeren, der får besværligheder! Der er et par stave/grammatiske fejl på siden, få andre til at læse korrektur. Handelsbetingelserne skal nok lige opdateres så de følger de nye regler for nethandel/returret/mm Folk har ret til at prøve udstyret, også hvis det f.eks. er pakket i svejset plast, som dermed ikke er intakt ved returnering. "Når du bestillerne en vare ved Skilaas.dk, betales fragtomkostningerne af kunden, og vedlægges prisen på den ønskede ordrer." Når jeg prøver at bestille et stk. er fragten tilsyneladende gratis! Hvis kunden skal betale fragt, bliver den ikke vedlagt, men tillagt! Pøj pøj med biksen :-) |
Casten Kvist og Mette Skygge Jensen /Victor |
Fru HartMann /Victor :-) |
Forskellen på at vedlægge noget og tillægge noget, er at man vedlægger noget fysisk, og tillægger noget non-fysisk, så som fragt og gebyrer. Det er rent sprogligt.... Mht. reglerne for nethandel og returret, så er det vist meget godt beskrevet her: http://www.forbrug.dk/Test-og-raad-foer-du-koeber/Ehandel/Nye-Regler |
På den måde, ja okay har rettet det :-) /Victor |