Jeg er en nybegynder indenfor iværksætter faget og jeg vil rigtig gerne sælge sportstøj. Problemet er bare: hvordan får jeg kontakt til en importør/producent samt en som man samtidig kan stole på? Ved ikke helt om jeg tør bare sende nogle penge afsted til kina og håbe på at få noget igen der også er i god kvalitet. Derfor søger jeg helst danske producenter. Desuden: Findes der regler for import uden CVR-nummmer, er der et bestemt antal kg man skal holde sig under? Jeg har selv designet logoer, og har en masse ideer til designs. Så det skal helst være en der kan levere begge dele, til en fornuftig pris. Til at starte på vil jeg nøjes med at bestille 10 t-shirts hjem med print, både for at tjekke kvalitet men også for at kunne dele dem ud som reklame for mit brand/hjemmeside. Jeg er på udeboende SU, så budgettet er ikke voldsomt stort, selvom jeg har en opsparing som kan bidrage til startindskuddet. Nogle der kan hjælpe mig? |
Import og produktion af sportstøj
Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
- 1