Hvis du har passion og er en dygtig fysioterapeut. Så skal det nok komme helt af sig selv. Men hvis du ønsker at blive "Master" og fysioterapi så kan du godt forvente at det tager minimum 10 år.
Det er derfor passion er vigtigt, ellers giver du nemlig op inden du er i mål.
Der er maser af penge at lave på fysioterapi både online og ofline. Det ville jeg nu ikke forkuserer så meget på hvis jeg var dig. Hold fokus og passion på fysioterapi og gør dig selv til den bedste i verden. Lær alt, studer alt, rejs og undersøg. Lav rapporter og skriv bøger. Bliv kongen og folk og penge vil komme helt af sig selv.
Til at starte med kan du købe et domæne og oprette en blog. Har du haft den i flere år og den bugner af godt indhold, og har mange læsere. Så vil det være en perfekt platform til at starte noget når du en gang er klar.
Vil du virkelig starte nogen nu. Så ville jeg tænke alternative baner og online. Måske enda app baseret.
for at skabe noget godt skal du dog kunne noget godt og så er vi tilbage til hvor jeg startede. Fokuser på din passion og bliv den bedste ellers vil der aldrig være MANGE penge i det.
Hvis du er den bedste. Så vil alle andre der laver fysioterapi også komme til dig, og jeg gætter på det er her de rigitg store penge er.