Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg søger dygtig telemarketingsvirksomhed til at løfte salget af et spændende softwareprodukt (no-cure-no-pay)

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 13. Oct 10
Indlæg ialt: 79
Skrevet kl. 15:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej derude!

Som overskriften antyder er jeg i gang med at sondere terrænet efter en telemarketingsvirksomhed, som kan varetage salget af et nyt og spændende softwareprodukt, som har et kæmpe marked.

Da jeg selv har arbejdet meget med telemarketing tidligere er jeg ikke et sekund i tvivl om, at dette produkt vil kunne skabe grobund for en rigtig fin salgsucces. Desværre ved jeg også fra min tidligere erfaringer med telemarketingbureauer, at man skal gøre sig nøje overvejelser inden man vælger sin samarbejdspartner, da bureauet reelt set kommer til at repræsentere ens virksomhed.

Omkring aftalen

Jeg forestiller mig at vi strukturerer samarbejdet med en indledende testperiode på 1-3 måneder á no cure no pay. Hvad vi bliver enige om efterfølgende tager vi til den tid.

Kunne du tænke dig at komme i dialog med mig omkring denne opgave synes jeg du skal skrive en pb til mig med det samme, så vi kan komme i gang.

Fra Aalborg
Tilmeldt 13. Oct 10
Indlæg ialt: 79
Skrevet kl. 16:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har fået et par henvendelser i indbakken, men desværre ikke noget der har udformet sig i et samarbejde. Giv gerne en besked, hvis du vil høre mere om produktet.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)