Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilken webshop-løsning skal jeg vælge?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. Jun 13
Indlæg ialt: 18
Fra  Frøken Fryd Skrevet kl. 23:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er

Jeg vil opstarte min egen webshop, men synes det er lidt af en jungle at finde rundt i. Efter at have søgt en del rundt hælder jeg mest til en Magento webshop, da der er masser af muligheder for udvidelser og designs, samt at jeg ikke er bundet. Jeg vil hellere betale et engangsbeløb end at være bundet til en hosted webshop løsning, hvilket jeg synes virker meget dyrt!?

Mine krav til webshoppen:

- Den skal have et unikt design

- Den skal være hurtig

- Den skal fungere på både computer, smartphone og tablet

- Der skal være lagerstyring, så en vare automatisk ikke bliver vist mere når den er udsolgt

- Der skal være Post Danmark og GLS fragtmodul

- Man skal kunne betale med Dankort og Visa

Lyder Magento som et godt valg til mine krav, eller hvad vil du/I foreslå? Jeg modtager gerne tilbud på en færdig webshop.

Med venlig hilsen

Gitte

Tilmeldt 8. Aug 14
Indlæg ialt: 141
Skrevet kl. 00:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Uden at lyde negativ så vil jeg forslå dig at søge blandt gamle tråde for der er et hav af svar allerede.

og igen den er ikke pønset på dig men er det bare generalt herinde at folk spørger i ny tråd i stedet for at søge først herinde på gamle tråde?... Da jeg kom til landet og blev integreret så blev jeg lært et udtryk der hedder,, ikke spring over hvor geret er lavest.. Beklager stave fejl men som sagt er jeg ikke født i Dk.. He he

Tilmeldt 15. Jul 14
Indlæg ialt: 36
Fra  BilligeLED.dk Skrevet kl. 00:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 9. Jun 13
Indlæg ialt: 18
Fra  Frøken Fryd Skrevet kl. 08:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan godt se at det er træls at læse om det samme igen og igen. Jeg vil nu ikke mene at jeg springer over hvor gærdet er lavest, jeg har læst alt hvad der er at læse herinde, men jeg synes stadig det er svært for en grønskolling som mig. Jeg oprettede også tråden i håb om at modtage nogle gode tilbud :-)

Tilmeldt 8. Aug 14
Indlæg ialt: 141
Skrevet kl. 10:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du skal have noget unikt som med garanti ikke findes derude endnu så er den eneste løsning for dig og få en programmør indover.

vil anbefale dig og lave en annonce på Amino freelancer og så skal tilbuddene nok vældte ind..

og husk nu at det er ikke altid den billigste pris der giver bedst resultat med hjemmesider ;)

Fra Janderup
Tilmeldt 21. Jul 14
Indlæg ialt: 6
Fra  TempraGaming Skrevet kl. 11:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Altså jeg kan ikke se det dumme spørgsmål her :) der er jo et hav af mugeligheder men jeg sprang dog over hvor gærdet er lavest :P

Men hvis du vil have noget enkelt vil jeg gerne forslå Weebly, Det er nemt at bruge og kræver ingen Kodnings færdigheder. Ved godt at jeg ikke skal anse at du ikke kan HTML men jeg siger bare at nemmere er altid bedst i min verden :P Og en webshop er en god intekt hvis folk kender den såeh det er bare min mening.

Vil dog sige at det er klogest at have et Domæne til dit firma før du skaffer dig weebly, og BTW weebly er gratis og gratis er også godt :P

Jeg håber jeg kunne hjælpe MV Ulrik ;)

Tilmeldt 9. Jun 13
Indlæg ialt: 18
Fra  Frøken Fryd Skrevet kl. 13:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for input, det vil jeg prøve at tjekke ud

Fra Brønderslev
Tilmeldt 12. Mar 14
Indlæg ialt: 54
Fra  CupBranding.dk Skrevet kl. 13:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg bruger selv wordpress, og med et woocommerce plugin tror jeg det kan opfylde de fleste af dine krav


Post Danmark og GLS fragtmodul tror jeg ikke den kan, men udover det er det helt klart en af de billigste løsninger, med priser for 120 kr årligt og 120 kr i oprettelsesgebyr på bronze webhotel. Samt egen mailservice

Med hensyn til Dankort og Visa, tror jeg du får svært ved at finde uden at have en aftale med Nets
Kan istedet anbefale paypal, der gør det muligt for kunderne at benytte alle slags kort, ved oprettelse af en paypal konto.

Held og lykke!

Venlig Hilsen
Victor  

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 1843
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 13:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Umiddelbart vil jeg gætte på du får lige så mange svar som der er muligheder på markedet, folk har forskellige præferencer og tit handler det om hvad man nu har vænnet sig til.

De krav du har omkring unikt design - hastighed og at siden skal være responsive kan løses med de fleste systemer, men hvis du allerede hælder til Magento forstår jeg dig godt - der er rigtig mange udvidelsesmuligheder - og i det hele taget er Magento et gennemført system som på forhånd er udviklet til ehandel.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)