Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nyt MySQLi kursus på NemProgrammering.dk

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus
Tilmeldt 5. Apr 11
Indlæg ialt: 698
Fra  NemProgrammering.dk Skrevet kl. 14:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Hej Alle,

Jeg har netop lanceret et nyt / opdateret MySQLi kursus på NemProgrammering.dk. Kurset er nu splittet op i:

- MySQLi for begyndere

- Objektorienteret MySQLi for begyndere

Da vores kurser nu bliver brugt på HHX, HTX og STX i Danmark,  har vi valgt at opdatere næsten alle serier for at gøre dem bedre og mere lærerige. Der findes nu også øvelser til hver video.

HVad synes om de nye MySQLi kurser?

NemProgrammering.dk - lav din egen hjemmeside med vores gratis videotutorials!

Fra Aalborg
Tilmeldt 6. Jan 13
Indlæg ialt: 471
Skrevet kl. 15:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Super fedt! Begynder på MySQLi efter ferien, men kan da ligeså godt tage hul på det nu så. Vender tilbage med feedback senere! :) 

CDKeypriser.dk - Find de bedste priser på dit næste computerspil. 

Fra Allerød
Tilmeldt 27. Dec 11
Indlæg ialt: 794
Fra  Ordklar.dk Skrevet kl. 15:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Meget at det kender jeg godt en del til, men jeg synes det havde været federe hvis Nemprogrammering havde kommet ud med det noget før så jeg ikke havde så svært ved det ligesom i starte da jeg lavede http://www.ordklar.dk/ mv. 

Fra min side synes jeg det super dejligt at Nemprogrammering er kommet med på moden til at folk lærer noget nyt hos jer hele tiden.

ud over det synes jeg helt klart at Kenneth Hansen forklare det på en forstålig og nem måde til at det ikke bliver så svært at følge med ham, Super flot klart. Ser gerne frem til at der kommer flere videoer fra ham og flere videoer til css/3 og html/5, og php og oop, Jeg synes godt at der kan komme nogle flere emner på siden.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)