Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Befolkningens domæne endelige ''fundet'' efter mange år på hylden - det ny WWW.HITTEGODS.DK

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Hvidovre
Tilmeldt 7. Jan 10
Indlæg ialt: 32
Fra  Hittegods.dk Skrevet kl. 17:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

I mange år har hittegods.dk domænet ikke været i brug, men beholdt som en ''værdi'' i sigselv, og folk ville hellere sælge eller vente på en god mulighed for at sælge, end selv at tag den i brug og levere de høje forventninger forbundet med et navn som www.hittegods.dk

Efter mange dårlig erfaringer indenfor vores ikke vel administreret hittegods ''system'', tænkt jeg der må være nogle bedre løsninger. I den forbindelse har jeg skaffet dette domæne.

Det bliver JER der er med til at bestemme hvad der er behov for, ønsket, hvilken muligheder tilbydes, osv. på hjemmsiden. F.eks. er der en del der har meldt at de kunne tænk sig også at kunne købe hittegods på hjemmesiden. I første omgang bliver det en portal, med links, data, artikler, osv. MEN GIVE JERES IDÉER! Jeg har virklig brug for feedback fra en MASSE mennesker.

Venligst besøg www.hittegods.dk og hjælp med at forbedre vores hittegods system i Danmark. Udfylde kontaktformularen, og i ''besked'' feltet give din mening om hvad du synes den optimale hittegods hjemmeside skal indhold, hvilken muligheder og funktioner den skal kunne tilbyde, samt andre foreslag. Venligst være specifikt... ikke kun ''at man kan finde tabte sager...''.Når siden lanceres, kan i så få besked, og gennemgå hvilken forbedringer der skal til.

Dette projekt er ikke offentlig relateret...de laver bare lovændringer og besparelser vedr. hittegods, ikke forbedringer.

Venligst sende beskeden videre på enten FB eller mails.

Tak for jeres hjælp!

mvh Wenlock

Tilmeldt 1. Mar 13
Indlæg ialt: 471
Fra  Fredericia Fotografen Skrevet kl. 18:02

Det lyder som et spændende projekt som du er i gang med. :-) 

Jeg tænker bare hittegods, som udgangspunkt kan du vel ikke have tilladelse til at sælge det?.. Du må ret mig hvis jeg forstår det forkert, men jeg tænker det at nogle eksempelvis findet en taske, pose, mobil, nøgler eller lign også kan de gå ind på siden også kan de oprette et opslag om at de har fundet dem, der og der og så et billeder af genstanden ? .. Korrekt?  

Fra Hvidovre
Tilmeldt 7. Jan 10
Indlæg ialt: 32
Fra  Hittegods.dk Skrevet kl. 18:09

Nemlig, samt med et forum, evt. tilgænglig men også sikkert.

Evt. sende dine idéer ved at udfylde det på selve www.hittegods.dk, idet jeg samler alle feedback derfra og bygger baseret på ønsker.

I starten bliver det hovedsagelig direkte deep links til de RIGTIG steder på hjemmesider...man kan virklig blive irreteret når man skal melde noget til måske en forlystelsespark, og brug 5min. på deres hjemmeside til at finde frem til hvor/hvem man skal kontakte mht. mistet ejendel.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)