Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan forholder man sig til et forsikringsselskab som ikke vil det som de skal.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 13. Aug 14
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 14:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er kasserer for en ejerforening.

En mulig vandskade er opstået og er meldt til forsikringsselskabet,

via deres hjemmeside som de siger man skal.

men når dette gøres denne vej svares der ikke, og ved det kan de jo være med til en skade forværres er det ikke en sjov politik.

af sådanne selskab.?Sad

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du overvejet at ringe til dem ?

Tilmeldt 15. Apr 09
Indlæg ialt: 670
Skrevet kl. 14:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du undersøgt på hjemmesiden om de har et akut nr??

Hvis du har eller er i tvivl om en vandskade, må du hurtigst muligt kontakte en vvs, så du i det mindste kan begrænse en evt. skade så den ikke udvikler sig til noget langt værre. 

Du får naturligvis dækket dine omkostninger jvf. dine forsikringsbetingelser, hvis der er tale om en dækningsberretiget skade.

Find spændende opskrifter på velkomstdrinks på Drinks.dk 

Tilmeldt 13. Aug 14
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 14:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja Hmm og så kommer der en fra selvskabet frem og siger, vi kan ikke finde ud af det i vores system. he he den var sort.Wink

Men jeg bliver nok nød til, at gøre det du skriver i dit svar, tak :-) skal du have. skal lige har med der har været bestilt tid til  en opringning fra selskabet mellem 10-12 men her er ikke ringet tilbage, og sådan sker det næsten altid, man kan godt blive lidt sur på sådan noget. Super Angry 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)