Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan bliver jeg Agent i DK/Skandinavien ?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 24. Oct 07
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 20:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har igennem længere tid barslet med ideen om at blive selvstændig og i den forbindelse ønsker jeg informationer omkring mulige smarbejdspartnere, som jeg kan være agent for her i Danmark og Skandinavien.

Jeg har dog svært ved at finde frem til relevante udenlandske firmaer - nogen der kender til databaser eller organisationer jeg kan konsultere? Eller helt konkret kender til firmaer der søger agenter?

Branchen er umiddelbart underordnet - jeg vil helle fra- og tilvælge ud af alle tilbud, fremfor at indsnævre mulighederne fra start.

Fra København
Tilmeldt 11. Jun 06
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 21:02

Du skal nok starte med at finde ud af hvilke type produkter du vil sælge...

Ved godt du skriver at det ikke betyder noget men er du virkelig ligeglad med om du skal sælge træsko eller vaskeklude?

Tilmeldt 24. Oct 07
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 14:37

Du har fuldstændig ret - det er ikke ligegyldigt hvad man sælger! Eller ihvertfald ikke for migSmile

Men som jeg også skrev så ville jeg ikke udelukke noget inden - der kan jo være muligheder, som jeg ikke er opmærkom på nu!

Det jeg er ude efter er en database over udenlandske firmaer, som søger agenter i skadinavien....eller nogle kontakter som I kender, som jeg kan trække på.

Tilmeldt 25. Dec 06
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 09:34

Jeg ville lige nævne at jeg pt hjælper med at etablere en side hvor internationale virksomheder kan møde hinanden og hvor man bl.a. kan søge agenter, franchise tagere mv. eller blot købe varepartier. Siden kommer til at hedde www.goworldwide.biz og jeg vil tro den åbner om 1-2 måneder.

Fra Valby
Tilmeldt 22. Feb 07
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 21:12

Hejsa,

Efter min bedste overbevisning kan du kontakte respektive landes lokale handelskamre (i Danmark), men du bør nok være specifik iforhold til hvilken branche du har bedst tilgang til.

Jeg antager kun at dette kunne være en fremgangsmåde. Dansk Eksportråd hjælper ihvertfald danske virksomheder med at sætte datterselskaber/forhandlere op i udlandet, med hjælp fra lokale ambasader/handelskamre.

Blot et gæt...

Buddha-G

Tilmeldt 3. Feb 12
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 22:19
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej Buddha-G

Jeg er Jessie jeg er Havets Agent de oplysninger du har givet er perfekte men der er noget man først skal og det er at man skal virkelig tænke sig om hvis man gerne vil være Agent.

det er ikke nemt det tog mig 6 år at blive fuldtids Agent og det er mange former for agenter der er Havets Agent som mig og der er Forbrydelses Agenter hvis politiet ikke kan finde gernings manden/mændene og der er efterlysings agenter F.eks børn el. dyr el. biler er væk/stjålet.

Hilsen Jessie Havets Agent

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)